ZAKURZONE: M

Są takie miejsca do których wzdycham latami. Im więcej ich mija tym bardziej moja nadzieja zobaczenia ich i zamknięcia na klatce z aparatu coraz bardziej się kurzy. Szczególnie gdy każda próba podejścia do lokalizacji i wybłagania chociaż obejrzenia go kończy się kategorycznym „NIE”.

Pamiętam, że zaproponowałam to miejsce jako idealnie pasujące do sesji i równie nie możliwe do zdobycia. Że na pewno się nie da, że można pomarzyć i ostatnie zdjęcia z niego mają tyle lat, że jest spora szansa, że ono już tak nie wygląda, ale to co jest planowane pasowało by tam perfekcyjnie. Poza tym blokada w postaci człowieka, który go strzeże jest nie do przejścia. Ale ja po prostu wzięłam się do tego ze złej strony, bo kilka dni później udało się nie tylko tam wejść i dotknąć ścian, przejść korytarzami ale również z sukcesem wykonać zaplanowane zdjęcia.

Od tego czasu minęło już kilka miesięcy, tylko że ja jakoś nie miałam za bardzo jak i kiedy wrzucić tą dokumentację. A dzisiaj, tak się składa, jest 177 lecie fotografii. I wydaje mi się, że trudno o lepszy czas na te zdjęcia.

Uprzedzam, że nie podam nazwy, lokalizacji ani nic co pozwoli wejść do tego miejsca.

 

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

One comment

  1. michel · Grudzień 5

    jedno z wielu takich miejsc, jakie są efektem działalności w naszym kraju neoliberalnych bandytów PO 89 roku. Foty są niesamowite, smutne, nastrojowe. Tak wygląda nasz kraj PO przejściu szrańczy.

Skomentuj

