CZO TEN ERILL #6

Zrzut ekranu 2015-07-05 o 21.24.05Witajcie na półmetku okresu pt. „Erillek napędzony zapierdolem„.

Zgodnie z przewidywaniami na blogu posucha, metr mułu i susza jakich mało. Niestety ten stan jakoś się spektakularnie nie odmieni jeszcze przez kilka tygodni, ale dobra wiadomość jest taka, że będzie mniej wyjazdów a więcej intensywnego składania sklejek.

PRACA

W minionym tygodniu zrobiłam zaledwie 1,495 km samochodem. Nic wielkiego w zasadzie bo w nadchodzącym jest spora szansa ten wynik pobić.

Pojechaliśmy robić nad morze teledyski dla pewnej pięknej pani.
Plan był w zasadzie dość chillowy, ale potem się okazuje, że człowiek śpi po trzy godziny bo żeby po zachodzie słońca zjeść, ogarnąć się położyć i wstać na wschód który chce się nakrecić 40 km dalej od noclegu to nagle na sen zostaje mało czasu.
No ale cóż. Przyznaję, że wschód był warty każdej nieprzespanej minuty w ciepłym łóżeczku.

Udało mi się tym razem spędzić nad samym morzem więcej czasu, niż przy ostatniej wizycie przy okazji SeeBloggers. Czuję, że wygrałam życie.

Wraz z nim co prawda również chorobę, która mnie rozkłada na dobre i przez którą nie mówię ale skrzeczę jak jakaś strzyga.Zrzut ekranu 2015-08-30 o 20.14.23

ERILLEK na JUTUBACH

Dlatego w obawie przez każącym mieczem Geralta postanowiłam się nie odzywać w nadmiarze i dzisiaj cykl ma swoją tradycyjną literkową formę.
Na YouTube na Erillkowym kanale pojawiły się dwa nowe filmiki.
Zachęcam do zobaczenia jak bardzo nie umiem mówić do kamery. Jeden to filmowy Czo ten Erill, zaś drugi to zapowiedź cyklu 4×4.

Mam pomysł na rozwinięcie obu formatów, ale muszę lepiej poplanować czas w kalendarzu; bo chwilowo w szale zawodowym zapomniałam przeznaczyć czas na sen. Chętnie też się dowiem, czy takie coś w ogóle się fajnie ogląda, więc zapraszam Was do jakiegoś feedbacku.

Ponadto na kanale u Kayki też jest nowy odcinek i mamy ogrom pomysłów na nowe, już w jesiennej odsłonie więc jakby co tam też Was zapraszam.Zrzut ekranu 2015-08-26 o 00.02.35

NUTKI

Nie mam co prawda dla Was żadnego nowego teledysku bo w minionych dniach wymienialiśmy się w doborowym towarzystwie wszystkim co znamy i okazało się, że jarają nas te same obrazki. Ale mam trochę nutek.

Są dostępne na spotify jako playlista SPAS.

Doskonale sprawdzają się jako pobudka, playlista drogi i dobrego nastawiania do pracy.IMG_20150827_053400-01

CO TAM?

Jakbyście tu trafili dopiero co, to jest mi miło Was powitać i zachęcam do spojrzenia na ładne zdjęcia z pięknych miejsc w jakich ostatnio miałam okazje bywać.

Mam już kierunki na kilka kolejnych wycieczek, ale wyjazdy tam zaplanowałam na drugą połowę września dopiero.

W nadchodzącym tygodniu będę się nocą bujała w dziwnych rejonach Wrocławia a nawet wyskoczę do Berlina. Oczywiście wciąż do pracy, więc po większą ilość Erillka zapraszam na swój snapchat który uzupełniam ostatnio najchętniej.

Dokupiłam sobie więcej internetów więc jest szansa, że do 20 września wystarczy.

Zrzut ekranu 2015-08-30 o 20.18.11

Skomentuj

