CZO TEN ERILL #1

CzoTenErill20Jako, że przyszedł sezon i pisze tu spektakularnie często, postanowiłam; wzorem wybitnych, poczytnych i bardziej kumatych, wprowadzić taki mały cykl Erillkowych niusów.
Coby się tej, szanowanej i mega przeze mnie docenianej garstce człowieków, które poświecają czas na moje literki, nie zdawało, że znikłam i umarłam na śmierć i nic nowego już nie napiszę.

W ramach rzeczonego cyklu sprzedam Wam nowinki nie tylko codziennościowe; ale czasem podrzuce coś z kategorii odkrycia, maści wszelkiej.
Spodziewać się można linka, odkrytego owoca, który wszyscy znają a ja dopiero sprawdziłam jak smakuje; albo czegoś równie mądrego i wybijającego się ze wszelkich kategorii jak fakt, że na przykład nie wszystkie skórzane buty to synonim wygodne buty.


PRACA

Jak zapewne wiecie; moje fascynujące życie zawodowe dzieli się na etapy. Między innymi etap pasjonującego siedzenia przy komputerze przy tych samych obrazkach po kilka dni; a nawet tygodni. Stąd na moim snapchacie znajdziecie zdjęcia kompa w pięciuset konfiguracjach, myszki i klawiatury a także sporadycznie występującego cydru w kieliszku lub też kawy.

Ta praca tak ma. Raz się zaiwania na planie po 16 godzin a potem się zaiwania myszką po biurku.
Również przez szesnaście godzin.

Tym zajmowałam się głównie w tym tygodniu. Jak nie po swoim biurku pokonywałam kilometry, to po Grymuzowym; pod czujnym okiem selekcjonując materiał z sesji jaka była w poniedziałek.
Ot; trochę widoków z 41 piętra w Skytower oraz spaceru po relikcie jakim jest Wrocławska CeTA.

Ponadto na kanale u Kayki pojawił się odcinek w którym pokazuje, że ja i elokwentne wyrażanie się; nie idziemy ze sobą w parze, a spodziewać się po moich nagranych wypowiedziach można wszystkiego.
Od braku logiki, przez brak powagi na odkryciu się z pijactwem kończąc.

Ale jakby co to polecam spojrzenie na to jak fajnie GoPro radzi sobie pod wodą. Lato jest, basenowe rejony są jak najbardziej wskazane.


ROZRYWKA

Odkryciem minionego tygodnia jest gra NumLoop. Czyli numeryczny słowotok.

Jak się okazuje po, między innymi, tej grze; oraz fakcie jak wiele rzeczy matematyczno informatycznych w swojej pracy ogarniam; chyba nie do końca poprawnie wnosiłam iż jestem bardziej humanistą niż ścisłowcem.

Jeśli chodzi o grę to jest bardzo prosta bo wystarczy umieć dodawać w pamięci i wyliczyć sosbie konkretne sumy, które są w danej rozgrywce. Im mniejsze wartości dodają się do dużej liczby, tym więcej punktów można zyskać.
Doskonały sposób na szybkie wybudzenie się gdy trzeba wrzucić mózg na szybkie oborty. Acz grozi wkręceniem się i może powodować spóźnienia do pracy.
Tak tylko mówię.

Jakby kto lubił gry i chciał się przekonać jakim nubem jestem jeśli idzie o widzę ogólną, to zapraszam też na Quizwanie – Erill, można się tam ze mną mierzyć w dowolnych dziecinach i cieszyć się z tego, że wie się więcej niż ja.

BABĄ JESTE

Z typowo babskich przemyśleń chciałam powiedzieć, iż odkryłam idealne rozwiązanie dla tych którzy marzą o prostych kreskach ale mają syndrom parkinsona gdy przychodzi do ich rysowania. Nawet jeśli nie wykazują go podczas jakichkolwiek codziennych czynności.

Jest to długopis eyelinerowy, którym naprawdę bardzo ciężko narysować sobie linię szerokości autostrady.
Bardzo wygodny w aplikowaniu i pozwala na sporą dowolność w grubości kreski, która mimo wszystko wciąż jest ładna i zgrabna.

Obecnie testuję ten z esensse, którą kupiłam za zawrotną sumę dziesięciu złotych i sprawuje się bardzo dobrze. Jest trwała, wygodna i nie wysycha szybko. Mam ją od tygodnia i póki co oko maźnęłam tylko cztery razy. Dam znać jak wyjdzie w ostatecznym rozrachunku ilości kresek wobec ceny i żywotności.


COŚ ŁADNEGO

 

Na koniec ulubiona nutka minionego tygodnia (swoją drogą oryginaly obrazek też jest bardzo przyjemny) a także ładne obrazki, jakie podpowiedział mi YouTube.

Nutka.

Obrazek.

 

Miłej niedzieli.

2 comments

  1. KINIA · Lipiec 5, 2015

    Ooo.. Już lubię ten cykl!

Skomentuj

