ZAKURZONE: HOTEL BOLKÓW

Spośród opuszczonych miejsc, w które zdarza mi się trafić, to jest najmłodsze. W google wciąż indeksuje się jako lokalizacja, w której można dobrze zjeść i wynająć przytulnie wyglądający pokój; w kolorze zamglonej pomarańczy.

Wchodzę na teren przez, pozbawioną szyb, kuchnie. Skuszona białymi kaflami i faktem, że nikt nie ma ochoty wzywać policji, a jedynie udziela informacji o tym jak dawno miejsce to opuścił właściciel. Z żalem opowiada jak piękne było tu kiedyś i czy nie chcemy może kupić nieruchomości by przywrócić jej dawny blask. Na koniec wycieczki okazuje się, że wejść można ot tak z ulicy. Przez uchylone i zbite okno od restauracji.

Na schodach moje kroki tłumi wykładzina. Wprowadza mnie na kolejne piętra zaskakującej ruiny, która z zewnątrz przecież prezentowała się bardzo elegancko. O tyle, że bez okien. Na górnych kondygnacjach zastaję poprute ściany, pozbawione kabli; zdewastowane łazienki, z których zabrane zostało wszystko co miało jakąkolwiek wartość. Nawet drzwi z framugami wydarto ścianom.

Szkoda.

 

17 comments

  1. martynamaragaryna · Maj 18, 2015

    Wow! Jakie niesamowite miejsce! Zdjecia cudowne. :)

    • Erill · Maj 18, 2015

      Dziękuje :)

  2. Ania · Maj 19, 2015

    Niezłą demolkę tam ktoś urządził, a szkoda :(

    • Erill · Maj 19, 2015

      To nie tyle demolka co bardziej rozbiórka tego co jest cokolwiek jeszcze warte. Aczkolwiek stan faktycznie budzi depresyjne odczucia.

  3. Paweł · Lipiec 6, 2015

    Reblogged this on Paweł Beer.

  4. 365dniwobiektywielg · Lipiec 9, 2015

    Niezwykłe miejsce tapety takie klimatyczne schody pokryte chodnikiem czerwonym widać było elegancko

    • Erill · Lipiec 29, 2015

      Miła Pani z bloku obok opowiadała nam historie o tym, że to był najbardziej prestiżowy lokal w okolicy i nikt z mieszkańców nie może pojąć czemu został zamkniety i tak wydrenowany. Dla mnie to relikt jakiejś epoki który lada moment po prostu zgnije. A szkoda.

  5. Paweł · Lipiec 14, 2015

    Zdecydowanie jest co explorować ;-)

    • Erill · Lipiec 29, 2015

      To prawda :) Byle z latarką :)

  6. betonowezamki · Sierpień 5, 2015

    niezle miejsce!

  7. qbanez · Styczeń 28, 2016

    Miejsce pewnie niedługo po opuszczeniu było mega ciekawe, ale niestety żyjemy w Polsce, gdzie dewastacja postępuje bardzo szybko i bardzo mocno. Szkoda. Zdjęcia fajne, ale miejsce jak dla mnie zbyt mocno zdewastowane, zniszczone, a już się napaliłem żeby tam jechać gdy zobaczyłem pierwsze dwa zdjęcia, po dalszych fotach mi się odechciało :P Pozdrawiam serdecznie :)

    • Erill · Styczeń 28, 2016

      Tylko widzisz tutaj dewastacja to po prostu rozbiórka w wykonaniu dawnego właściciela. Kobieta mieszkająca obok hotelu powiedziała nam co nieco. Więc to nie „inni” tylko sam właściciel pozabierał co mu się przyda i zostwaił budek do zmarnienie. Fakt, skala zniszczeń może zniechęcić i specjalnie bym nie pojechała. Ale, że wracałam z pracy i byłam też w stałym młynie obok hotelu to weszłam tez i tam :)

      • qbanez · Styczeń 29, 2016

        Raczej wątpię w to żeby właściciel dewastował swój własny budynek. Prędzej wziął to co mu potrzebne, czyli meble, wyposażenie, sprzęt, a resztą zajęli się złomiarze, pijaczki, ćpunki i bachory. ;)

        • Erill · Styczeń 29, 2016

          Po tym co widziałam w Grecji jestem w stanie uwierzyć, że właścicielowi mogło się opłacać zrywanie tych kabli i zabieranie okien. Tym szczególniej, że takie były tez informacje od kobiety która mieszka obok :)

          • qbanez · Styczeń 29, 2016

            Czyli nie ma u nas ludzi, którzy dewastują takie miejsca, na to by wychodziło :D

  8. Dagny · Luty 10, 2016

    JESTEM CÓRKĄ WŁAŚCICIELA!!! Nie byłam w hotelu od zamknięcia i muszę przyznać, że te zdjęcia są dla mnie ogromną traumą;((( Trafiłam na nie przypadkiem i pękło mi serce!!! Właściciel został oszukany, okradziony, hotel zniszczony, a tata umarł kilka miesięcy po fakcie. Szaleje jak patrze, jak to wszystko jest zniszczone, było to robione taty i moimi rękoma… Nasze dokumenty, było tam tak pięknie;((( Wyobraźcie sobie co teraz czuje;/// Ten hotel to historia BEZ HAPPY ENDU ;((( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Chętnie udzielę informacji na temat tego tragicznego miejsca…

Skomentuj

