STREFA KOMFORTU

Kliniczna obserwacja przekroczonych granic pracoholizmu; czy to przy pomocy lustra czy dogłębnego spoglądania dookoła siebie; sprawiła, że przystanęłam.

Nie obyło się bez; niosącego się echem; trzasku w twarz.

Zwolniłam tempo do pięćdziesięciu na godzinie w mieście, bo nie mam ochoty płacić mandatów. Nie wybiegam z łóżka by włączyć komputer; nie sięgam po telefon mając oczy wciąż oklejone snem.

Przestałam sobie wmawiać, że nie mam czasu by spokojnie wypić kawę. Nie szukam wymówek by nie przeczytać kilku stron książki i oderwać się od tu i teraz do innego świata. Nawet tego przepełnionego zombie i upadkiem człowieczeństwa.

Codziennie mam czas na chociażby kwadrans jazdy na rolkach; najchętniej około godziny ale każda minuta jest dla mnie sukcesem.
Zwycięstwem; nad swoim zapędzeniem się w przepracowanie, kosztem wolnego czasu, który mogę poświęcić; nie tylko egoistycznie sobie; ale również innym.

Doceniam to, że jestem zdrowa.
Pewnie dlatego przestałam wpychać w siebie wszystko co popadnie. Uważnie czytam etykiety i odmawiam sobie przetworzonych i posłodzonych cukrem łakoci, które tak lubiłam. Chętniej sięgam po naturalniejsze; oczywiście na tyle na ile to jest możliwe w świecie kończących się zasobów i chemiczno genetycznych rozwiązań byśmy nie pomarli z głodu; przekąski czy napoje.

Przestałam się mścić na sobie za cudzą człowieczkowość. 
Nie stresuje się czynnikami, na które nie mam wpływu. A wbrew temu co mówi mi moja rozpędzona indywidualność, która chce mieć świat u swych stóp; mam wpływ na bardzo niewiele rzeczy.
Zostawiam wszystko na etapie, w którym nie mam sobie, swojej pracy czy charakterowi i reakcjom, nic do zarzucenia. Resztę mam w rzyci.
Czuje się świetnie.

A wypoczywać zamierzam częściej niż raz na czternaście miesięcy. SET:

Spodzień – C&A/ Top – Gavel/ Bluza – Adidas/ Obuw – Nike/ Oxy – Gepetto Official

7 comments

  1. 365dniwobiektywielg · Kwiecień 26, 2015

    ale tyłeczek nadstawiasz ;)

    • Erill · Kwiecień 26, 2015

      Od razu nadstawiam ;) stoję tyłem po prostu :)

  2. imsokayka · Kwiecień 26, 2015

    podpisuję się obiema ręcyma i nogyma!

    • Erill · Kwiecień 26, 2015

      A dziękuje :)

Skomentuj

