ULICAMI DALMACJI

Jestem w stanie po chorwackiego kaca.

Błąka mi się wzrok po kolorowych elewacjach w intensywnych kolorach tęczy; i tęsknie za pastelowymi budynkami na ulicach Supetaru i Splitu.
Brakuje mi wąskich uliczek, wypranych z koloru ścian i ukrytych za drzewem nieużywanych łodzi. Tęsknie za okiennicami w każdym oknie, palmą, która przesłania mi widok.
Oraz za niezwykłym klimatem jakiego nie znalazłam w żadnym innym kraju w jakim byłam.

Nie wiecie o czym mówię?
To chodźcie ze mną pospacerować ulicami Dalmacji.

7 comments

  1. dull · Kwiecień 22, 2015

    więcej fot chcę!!!

    • Erill · Kwiecień 22, 2015

      Mam w planach jeszcze dwa wpisy z fotami ;)

  2. jaenalle777 · Kwiecień 25, 2015

    Przepiękne ujęcia ;)

    • Erill · Lipiec 29, 2015

      Dziekuje :)

  3. qbanez · Styczeń 28, 2016

    Lubię takie klimaty, byłem w chorwacji i w podobnych miejscach się błąkałem nie raz :) Świetne foty :)

    • Erill · Styczeń 28, 2016

      Ja Chorwację kocham i kochać będę już całe życie :)
      Dziękuje :)

      • qbanez · Styczeń 29, 2016

        Ja może nie kocham, ale marzę o tym by tam wrócić jeszcze nie raz :D

Skomentuj

