BLOGOSFERA JEST SUPER!

Zrzut ekranu 2014-12-21 o 9.57.19 PMByłam na Blogowigilii.
To było absolutnie wspaniałe kilka godzin, które spędziłam w miłym, otwartym i przyjaznym towarzystwie w którym nie było lepszych i gorszych.

W którym każdy mógł porozmawiać z każdym. Gdzie uśmiechy były odwzajemniane a pozytywne wibracje sprawiały, że nie czułam, że cały czas stałam. Przy stoliku, koło baru, przy sciance, obok parkietu. Nie czułam zmęczenia, wielkiego głodu; zaś pijana byłam bardziej wibracjami świetnych ludzi niż; no nie ukrywajmy, że jednak fantastyczną; pigwówką z sokiem jabłkowym.

Poznałam ludzi, których cenię i szanuję. Czytam, komentuję i się nimi inspiruję.
Których z przyjemnością słucham, którym kibicuje i z którymi wchodzę w polemikę.
Zamieniłam kilka słów z idolami, wymieniłam uśmiechy z osobami, które do tej pory były dla mnie poza zasięgiem i wyobrażeniem spotkania. A co dopiero rozmowy.
Sprzężyłam energię i wklikłam się w człowieków jakbym ich znała od lat, zaczęliśmy rozmowy tak jakbyśmy dokańczali wątek przerwany dzień wcześniej.
Bardzo dużo iskier i ciepła i gliterowych serc dla Nishki, Troyanna, Michała, Andrzeja TAndrzeja Z, Marcina, Asi oraz Kasi.
A także moc onieśmielonych serdeczności dla Janka, Moniki, Dżejsona, Konrada & K, Eweliny oraz Włóczykija.

Blogosfera jest fantastyczna.
Blogerzy są fantastyczni.

Uwielbiam być członkiem tej społeczności.

I chylę nisko, ale to bardzo nisko czoła ekipie, która za Blogowigilię odpowiada. Czyli Annie Samsonowicz (Bazyl Lia), Ilonie Patro (BlogoStrefa) oraz Ewie Salamon (Miasto Gdańsk). Zorganizować przedsięwzięcie na tyle ludzi, i to na takim wysokim poziomie jest naprawdę nie lada sztuką. A zrobić to w tak profesjonalnym stylu i z takim rozmachem to chyba nie ma drugiego zespołu, ktory by tak potrafił.
Ogromne, ale to ogromne wyrazy uznania i propsy za możliwość uczestnictwa w czymś tak fantastycznym.
Jesteście wspaniali.

Bardzo, bardzo serdecznie Dziękuję Ci blogowigilio, że jesteś.

Niech za znak Twojej zajebistości mówi fakt, że mam sześć zdjęć. Po jednym na każdą spędzoną w tym gronie godzinę.

BLOGOWIGILIA2 BLOGOWIGILIA1

3 comments

  1. FASHIONDOLL · Grudzień 23, 2014

    HAHAH ! SUPER
    ❄ ❄ ❄ ❄
    Życzę wszystkiego co najlepsze w te święta:*
    Ola z Fashiondoll.pl

  2. Blue Kangarooo · Grudzień 28, 2014

    Ojej widzę siebie na zdjęciu do którego zaprosili mnie obcy ludzie ;p A to niespodzianka! Mi też się bardzo podobało na BW i na pewno pojadę tam w przyszłym roku :)

    • Erill · Styczeń 7, 2015

      Czyżby słynna fotografia pt. „Troyann i kobiety”? ;)) No widzisz, zaprosili obcy a teraz już obcy nie są :) Ja się za rok na pewni też wybiorę jak będzie taka możliwość :)

Skomentuj

