ŻYRAFA

Zakłam na siebie pozory.
Uśmiecham się na ulicy, promienieje spontaniczną radością. Rzucam dowcipami i zgryźliwymi zabawnymi uwagami; jak to mam w zwyczaju.
Codzienność.

Spotykam starych znajomych. Którzy; właśnie teraz; komplementują to jak wyglądam.
Co za ironia.
Dobrze, że mam strój żyrafy na sobie; to mogę się perliście zaśmiać z tego dowcipu, w plecach czując nóż od życia.
Każdego poranka budzi mnie mantra która pozwala brać na klatę rzeczywistość. I druga, zwana terminami, która skutecznie ściąga z obłoków myśli na ciężką, zimną i szroniącą się, od kilku dni, ziemię.
Przekręciłam gałkę klimatyzacji na plus dwadzieścia trzy stopnie. Nie schodzę już niżej. Pod bluzą lądują coraz cieplejsze topy, na dłoniach rękawiczki w łapki. W obwodzie mam już czapki.
Zimno dociera do skóry, kości i głęboko do głowy.

W tym stanie każde odrealnione doświadczenie, chwytam jak haust świeżego powietrza po godzinach spędzonych w zamknięciu.

Jeśli zobaczyliście na Rynku żyrafę, może nawet w towarzystwie; to możecie być prawie pewni że to ja.
Dobrze, że jest z polaru. Przy okazji zagrzeje ciało, a umysł ociepli się na chwilę uśmiechem przypadkowego przechodnia, który zechce zrobić sobie zdjęcie.

 

7 comments

  1. PatrisyaStyle · Październik 31, 2014

    Hah mega pozytywne zdjęcia !

  2. imsokayka · Listopad 2, 2014

    Nie odważyłam się skomentować posta poniżej, ale ten już tak: obyś zawsze nosiła strój żyrafy, ja założę strój kota i będziemy spadać na cztery łapy! Zawsze!

    • Erill · Listopad 2, 2014

      DEAL! :D

  3. Kasia Kwiecień · Listopad 3, 2014

    genialne :D tacy ludzie jak Ty i Kayka to skarb :D pomysłowi, z dystansem, z wiedzą!

  4. Anka · Listopad 12, 2014

    najważniejsze to mieć do siebie dystans. dla mnie rewelacja :)

  5. Maggie · Listopad 14, 2014

    żyrafa wygrała :) jesteś pozytywną osobą, lubię twój blog i dystans do siebie

  6. michel · Grudzień 9, 2016

    fajne buty

Skomentuj

