516. Łańcuszek

Kiedy mam zdjęcia staram się nie dociążać ich zbyt opasłym tekstem. Nie chcę podejmować skomplikowanej tematyki wyższości Bożego Narodzenia nad Wielkanocą. Czy tez wyższości jednego człowieka nad drugim, bo jeden ma większe auto na swoje ego. Fotografie odciągają uwagę od treści.

Dlatego dzisiaj przy sporej, jak na mnie, ilości fotografii dokleję się do łańcuszka „przypadkowych faktów” na temat Erillka.
Na każdą fotografię po jednym fakcie.

1. Marlena zawdzięcza swoje imię kotce z bajki Bolt. Jest tak samo złośliwo wredna dla innych i oddana dla bliskich, jak jej imiennicza bohaterka.

2. Kiedy jeżdżę pociągiem wyobrażam sobie, że równolegle do torów galopuję na grzbiecie konia.

3. Kiedyś marzyłam o tym, żeby tworzyć ze szkła. Zdawałam nawet na ASP. Dwa razy. Mój entuzjazm ostygł znacznie gdy się okazało, że na Akademii nikt nie uczy dmuchać szkła tylko projektować coś, co wykona hutnik.

4. Spora część moich marzeń i pragnień wzięła się z treści czytanych książek. Wspomniane wcześniej szkło, wybuchło w mojej głowie pełnym blaskiem, po przeczytaniu książki Nory Roberts „Zrodzona z Ognia”. Marzenie o nurkowaniu oraz pilotowaniu zawdzięczam Clive’owi Cusslerowi i przygodom Dirka Pitta.

5. Zmęczenie rozpoznaję po tym, że dużo gorzej idzie mi parkowanie. Poprawiam auto nawet cztery razy, żeby stało dobrze.

6. Kiedy miałam lat naście wyobrażałam sobie romantyczne sytuacje z chłopakami którzy mi się podobali. Od okoliczności, pory dnia, roku czy dokładnych treści jakie miały padać w chwilach spotkania.

7. Pierwszy raz publicznie wypowiedziałam swoje zdanie na pierwszym roku swoich studiów. W podstawówce i liceum byłam skromna, nieśmiała i zakrzyczana przez rówieśników.

8. Narysowałam w swoim życiu trzy komiksy. Wszystkie kreską mangową. Jeden z nich miał cztery tomy. Żadnego nie zamierzam publikować.

9. Gdzieś w sieci wiszą dwie części opowiadania, które napisałam. Głowna bohaterka miała na imię Erill. Całość działa się w wymyślonej przeze mnie krainie. Miałam cały skrypt tej opowieści, ale po drodze straciłam entuzjazm i nigdy nie napisałam całości tego opowiadania.

10. W tym miesiącu minęło dziesięć lat od kiedy mam prawo jazdy.

fot. Stanley Ipkiss Photography

Set:

Spodzień – H&M/ Sweter, kurtka – noname/ Obuw – @/ plecaczek – sh/ biżut – prosto z Macedonii/ pazur – Agnieszka MadelineStudio

4 comments

  1. didix · Sierpień 26, 2014

    lubię Cię :)

    • Erill · Wrzesień 2, 2014

      A dziekuje :))

  2. Julia · Sierpień 29, 2014

    Fakty fajne, chociaż spodziewałam się czegoś bardziej… tajemniczego? :) haha
    I super sweterek z angory! Poza tym, pewnie często to słyszysz, ale jesteś bardzo podobna do Julii Kuczyńskiej .

    • Erill · Wrzesień 2, 2014

      Może jeszcze kiedyś zrobie trochę bardziej tajemniczą wersję tego łańcuszka ;))

      ja do Julki?? :D Pierwsze słyszę :D Ale dziękuje :)

Skomentuj

