ZAKURZONE: Eierhäuschen

Pamiętacie być może jak pisałam o tym, że Berlin jest miastem złożonym z indywidualności i opuszczonych miejsc? To dzisiaj zabieram Was w kolejne.

Tuż obok Spreeparku o którym Wam pisałam tutaj, znajduje się budynek. Zabity deskami, z rozrzuconym wokoło lodówkami. Dość nietypowe połączenie w parku, nazwa też niewiele mi mówiąca. Szczególnie, że z językiem niemieckim nigdy jakoś nie było nam po drodze, mimo, że edukacyjnie miałam z nim styczność przez wiele lat. Po powrocie do Polski doczytałam, że w tym miejscu znajdowała się bardzo popularna restauracja, do której ludzie przyjeżdżali z najdalszych zakątków Niemiec. Legendę tego miejsca, poza samą jego lokalizacją, tworzyły niezwykłe dania.

Niestety z biegiem lat, kiedy okoliczny Lunapark tracił na zainteresowaniu, odbijało się to również na restauracji, która w końcu zbankrutowała. Dzisiaj pozostaje tylko wystającym zza drzew wspomnieniem swojej świetności.

Szkoda, że nie udało mi się wejść do środka. Tego dnia, nie miałam za wiele szczęścia do zwiedzania opuszczonych miejsc.

 

6 comments

  1. LekkoMissMargerita · Lipiec 18, 2014

    Uwielbiam takie urokliwe rudery z przeszłością

  2. qbanez · Styczeń 28, 2016

    Miejsce z historią. Ciekawe cóż to takiego tam serwowali :D Pozdrawiam :)

    • Erill · Styczeń 28, 2016

      Doczytałam się w historii tego miejsca, że był to jakiś wielki speciał. Co to było trudno orzec, ale budynek mial dośc bogata historię przemian zanim go po prostu ktoś zamknął i zabił dechami.

      • qbanez · Styczeń 29, 2016

        Znając niemców i ich kulinarny gust to nie było nic smacznego, wierz mi :D

        • Erill · Styczeń 29, 2016

          I na pewno było tłuste ;)

          • qbanez · Styczeń 29, 2016

            i niedosmażone :P

Skomentuj

