Ładny Wtorek 2

hyde-park-on-hudson-featuredDobra ja wiem, że na dworze jest słonce, ciepło, pachnie grillem. Ale wieczory dalej bywają chłodne i nie zawsze zachęcają do przesiadywania na ławce. Przy herbacie naturalnie.
W każdym razie mam dla Was trochę ładnych obrazków. Jakby się ktoś chciał pojarać przez trzy, siedem i dziewięćdziesiąt minut.

1. AKCEPTACJA

Wbrew obiegowej opinii jestem romantykiem. Lubię sobie czasem uronić łezkę, dwie albo wiadro. I dlatego chętnie zatrzymuje się na wzruszających historiach.

2. FASHION

Kilku minutowy dowód na to, że zdjęcia mogą się ruszać. Ja generalnie z twórczością Madonny to mam dość nie po drodze, ale ten film. To jest must watch dla każdego kto chociaż trochę jara się zdjęciami fashion. I nie mówię tu o fotkach z tym tagiem na instagramiku w polu z nogą na bioderku.

3. SPORT

No dobra, tak w sumie nie do końca jest to taki sport o jakim pomyślicie. Wiem, że seks to najtańszy sposób sprzedania teledysku. Jakkolwiek uważam, że ładnymi rzeczami należy się zachwycać. Tymi które wiążą się z wysportowanymi, dobrze pokazanymi kobiecymi krągłościami, włącznie. A jak dodamy do tego czerwone szpilki, które każda kobieta chce mieć, na sali gimnastycznej to powstaje nam trzy miutowy ładny wizualnie mashup.

4. KAMERA

Znaie ten moment gdy kupujecie sobie buty nike i nagle zauważacie je wszędzie? Albo nabywacie kubek termiczny i nagle się okazuje, że nosi je co drugi przechodzień? Pewnie, że znacie. Tak samo jak to, że kiedy coś generuje szybsze bicie Waszego serca; to też wyszukujecie miejsca gdzie możecie sobie na to popatrzeć.
Ja mam tak z master szotami. Kto nie wie co to, to szybko tłumaczę. Chodzi o taki zabieg kamerą, że opowiada kilka minut historii na jednym, najczęściej ruchomym, ujęciu.
Jakby kto miał wątpliwość niech obejrzy teledysk Kiesza „hideway”.
W każdym razie, ja mam inny, który tą zasadę wykorzystuje a dodatkowo robi przyjemnego mindfucka w głowę. Polecam bardzo.

5. OD KUCHNI

Chcecie zobaczyć jak się kręci ładne teledyski? Ile osób jest na planie i jak lekkie jest to przedsięwzięcie? To obejrzycie ten backstage.
Fakt u nas w Polsce plany aż tak nie wyglądają bo jest na nie pięć złotych, ale ilość pracy pozostaje mimo wszystko niezmieniona.
A tak poza tym ten klip jest ładny i możecie zobaczyć co z tych ujęć wyczarowała ekipa.

6. NATURA

Co Wam będę mówić. Na pełny ekran i nad jezioro marsz.

7. FILM

Weekend z Królem (2012).

Trafiłam na ten film wczoraj. I przyznam się szczerze, że gdybym przeczytała sam opis, tobym na bank go nie obejrzała. Ale ponieważ najpierw zobaczyłam obrazki to przestała mnie interesować treść. Jest to fajna historia ale bez większego wpływu na Wasze życie.
Ale obrazki.
Rany boskie. Tam są tak opowiedziane kadry. Umiejscowieniem, historia, scenografia, światłem, że ja przeżywałam co chwilę orgazm oczny. A wierzcie mi, to wcale nie jest takie proste, żeby stworzyć film, który się w całości składa z takich scen.
Zaczęło się od kolorystki, potem zobaczyłam zabawy ostrością. Na koniec osmarkałam się na kadry w stylu; pokój z niebieską tapeta w drobne białe kwiatowe wzory a w tym pokoju jedna postać w niebieskiej sukience (kolor identyczny z tym na tapetach), druga w zielonej ale z tym samym wzorem co na tapecie. Dostrzeganie luster, odbić w szklance czy celowe ucinanie głowy postaci bo ważniejszy jest siedzący bohater to tylko drobny fragment tego czym Was wizualnie ten film może zaskoczyć.
Dla obrazkowych świrów pozycja must watch.

 

2 comments

  1. trala_lala · Kwiecień 23, 2014

    Jeśli chodzi o długie ujęcia to polecam:


    Choreografia nie jest może najwyższych lotów, ale i tak daje radę.

    • erill · Kwiecień 25, 2014

      WOW!!!! Świetne!! :D Wygląda trochę jak kamera w grach :D Dzięki! ;))

Skomentuj

