503. Jestem ćpunem.

Tworzenie jest narkotykiem. Proces powstania jest jak strzykawka wypełniona wizją; która z każdym obrazem, zatrzymanym i zestawionym z kolejnym, pasującym do siebie jak żaden inny; wypełnia krwiobieg.

Uwielbiam kreować. Jestem uzależniona od tworzenia. 
Od wymyślania elementów, które podkreślą klimat rysującej się całości. Od tworzenia obrazków. Od sklejania ze sobą poszczególnych klatek, które łączą się z rytmem tła muzycznego.

Jestem uzależniona od stanu w którym historia już się układa. W którym dokładnie wiem co nastąpi po sobie. I jaki efekt będzie na końcu.

Nie zawsze wpadam na oryginalne pomysły; wyróżniające się wybitna kreatywnością genialnego umysłu który tak podobny jest do tego ze schizofrenią. Ale kocham tworzyć aurę do pomysłu. Realizować kadr po kadrze. Rzucać ludzi w chaszcze z racą i pozwalać im kolorowac się proszkami. Ścigać po rynku. Jeść romantycznie pierogi. Ścigać się na sankach.

Tworzyć patenty które widzowi zrobią mindfucka w mózgu. Wpadać na rozwiązania ułatwiające prace. Siedzieć i przesuwac klatki o jeden dwa ruchy; żeby sie zgadzało.

Jestem ćpunem swojej twórczej pracy. Uwielbiam haj, który mam gdy widzę, że reakcje są dokładnie takie jak zakładałam. Albo i lepsze. Wtedy wiem, że warto było poświęcić każdą z chwil w których dopracowywałam te dwie minutowe formy z dokładnością neurochirurga, który grzebie w otwartym mózgu.

Kocham być narkomanem tego stanu.

 

Set:

Płaszcz – Mohito/ bluza – Loveitshop/ Spodzień – Bershka/ Obuw – Deichman/ Nauszniki, szal, torba – no name

2 comments

  1. justine · Styczeń 23, 2014

    ujęłaś celnie istotę procesu tworzenia, ach sama chciałam coś o tym napisać! :) życzę zatem wielu reakcji lepszych niż te założone! zlajkowałam i będę zaglądać!

    • erill · Luty 2, 2014

      dziękuje bardzo serdecznie za miłe słowa i witam na blogu :))

Skomentuj

