493. Osiem syndromów za długiego remontu.

Jeśli na przynajmniej dwa z nich odpowiedziałeś twierdząco; wiedz, że coś się dzieje.

1. Kasjerki z Ikea witają się z Tobą jak ze znajomym z pracy, który przyszedł na drugą zmianę.

2. Znasz na pamięć rozkład Castoramy, Leroy Merlin i Praktikera.

3. Potrafisz wyrecytować w środku nocy różnice miedzy glazurą, terakotą oraz gresem.

4. Rozumiesz pytanie czy chcesz ościeżnice regulowaną czy zwykłą.

5. Znasz znaczenie cyfr przy opisie paneli oraz kolory opakowań na listach.

6. W bagażniku na stałe wozisz wózek do transportowania ciężkich paczek.

7. W kieszeniach masz po kilka papierowych metrówek z marketów budowlanych.

8. Wiesz co to jest współczynnik lambda.

 

Zestaw:

Płaszcz – @llegro/ Sweter – Orsay/ Spodnie – Zara/ Obuw – DeeZee/ Czapka – NewYorker

5 comments

  1. Rykoszetka · Listopad 17, 2013

    Współczynnik przenikania ciepła! Miałam na budownictwie, kiedy projektowaliśmy nasze domki ;)
    To ołówków z IKEI pewnie masz już pełen cały piórnik? :D

    Uroczo Ci w tej czapce :)

    • erill · Grudzień 10, 2013

      Mądrala :P
      Ołówków z Ikei i miarek z pozostałych marketów ;)))

  2. Isa · Listopad 17, 2013

    ;D

  3. PatrycjaAntonina · Listopad 18, 2013

    Jak ja robiłam remont, to pierwsza faza to godzinne czytanie artykułów na muratorze. Ale to zdziwienie sprzedawcy jak jednym tchem wypowiedziałam „Panele 8 mm, AC 3/4 proszę” :P Było satysfakcjonujące. Tylko 8 punkt musiałam googlować :D

    • erill · Grudzień 10, 2013

      hahahahah, jesteś lepsza ode mnie :D Aż tak ambitna nie byłam by muratora czytać ;) Ale jeździć po marketach coby sprawdzać ceny i dostępności produktów.. taaaaa.. ;)

Skomentuj

