484. „Naziści byli źli, ale dobrze się ubierali”

Ja się dobrze nie ubieram. To już wiemy. W pojedynku wygoda a olśniewający wygląd godny czerwonego dywanu w Cannes, u mnie wygrywa zawsze dres z rozmemłanym kapciem na stopie, który jest tak ciepły jak brzydki. Posiadam li ja w szafie podręczny zestaw odzieży zwaną dresem wyjściowym. Czyli miękkie, wygodne, miłe, nie czujesz, że masz a wyjść do ludzi już można bez narażania się na niedzielne krzywe spojrzenia, że toć dzień pański mamy i menelski look po prostu na ulicy nie przystoi. W końcu sama góra patrzy. Wiadomo. Tak oto objawiam się w za małym spodniu kupionym w czasach dziesięć kilo ciastek w udach temu, bluzie szerszej niż dłuższej coby ukryć kolejne kilogramy białej czekolady pochłanianej w ramach wyrównania endorfin w okresie letnim, kiedy nie miałam czasu na regularne ćwiczenia. Oraz w nowej miłości, która lat temu kilka jawiła mi się na równi z chorobą psychiczną, bo kto ze zdrowymi klepkami chodzi w skórzanych rękawiczkach albo płaszczach? Nikt. Podpowiadał mózg Erillkowy. W miarę upływu lat odkryłam iż na szczęście na mózgu zdrowa nie jestem więc skórzane ciuchy nosić mogę co niniejszym czynie. Zdjęcia wykonane w miejscu, które jest marzeniem każdej faszjonistki która śni o białych wnętrzach z ładnymi żyrandolami, których zdjęcia masowo zalewają tablice na Pinteres’cie, oraz na domku większym niż mieszkanie w którym obecnie się znajduję. Niby jedna ziemia a takie różne te planety ludzkich egzystencji ;)

Zestaw:

Sweter – Zara/ spodzień – NewYorker/ kapelusz – H&M/ oxy – Primark/ obuw – EMU

5 comments

  1. kayka · Październik 6, 2013

    YEAH, chyba wiem gdzie to!

  2. Angua · Październik 7, 2013

    Miodzio płaszcz – podobny miał mój mąż, kiedy w ogólniaku odwalał Jurgena Stroopa w inscenizacji „Rozmów z katem”. Szykowny, co by nie mówić. Pierwsze zdjecie powala, naprawdę wyglądasz jak gwiazda niemieckiego kina propagandowego i to jest komplement, jakby co.

    • Aldona · Październik 7, 2013

      mam podobne odczucia co do pierwszego zdjęcia

  3. cenzor internetu · Październik 10, 2013

    No pięknie, wypadało by wspomnieć, że tytuł wpisu został „zakoszony” ze jednego z profili na facebooku

    • erill · Październik 10, 2013

      Wypadałoby również wiedzieć czym jest cudzysłów oraz jakie spełnia funkcje zanim się czymś zbulwersuje :)

Skomentuj

