481. Słońce pachnie ogniskiem…

Powoli odpalonym kominkiem, żółknącymi liśćmi i krótkim dniem. Wdycham chłód który z tyłu głowy zaczyna brzęczeć kolędami i zimowym, pieczonym sernikiem. Do ostatnich chwil odkładam moment przyodziania płaszcza łudząc się, że świerszcze jeszcze będą koncertować w ogrodzie. Że nie będę wydychać pary mimo iż nie palę i jeszcze założę w tym roku sandały. Z oporem zmuszam się do odziewania coraz cieplejszych skarpet. W domu odstawiłam wiatrak, przyodziałam ciepłe kapcie zakrywające stopę aż do łydki. Smutek miesza się z ekscytacją. Płytki z panelami. Farby z tapetami. Szczypię się każdego dnia gdy rozmawiamy czy wolimy brzoskwinie czy lawendę, szarości, beże nie zawsze biele mimo, że i je lubię. Ktoś skosił słoneczniki a ja przestaję obawiać się o pszczoły i ich ostry charakter gdy podejdę do nich za blisko. Sezon zwalnia. Częściej siedze niż biegam, kleję niż tworzę. Jesień. Mam nadzieję, że będzie taka jak na zdjęciach dzisiaj :)

13 comments

  1. Aldona · Wrzesień 17, 2013

    Jesień to wspaniała pora na zdjęcia.

    • erill · Wrzesień 18, 2013

      Fakt :) Ale taka złota, z unoszącą się mgłą ale też słońcem :)

  2. Kasia · Wrzesień 17, 2013

    Taką jesień to bym mogła mieć cały rok! Lubię tą porę roku i nawet deszcz nie przeszkadza :D

    • erill · Wrzesień 18, 2013

      Mnie tez w zasadzie do czasu kiedy nie mam napadu migreny ;)) A poza tym lepiej sie ubraniowo czuje w temperaturach 18-15 :)

  3. Angua · Wrzesień 17, 2013

    Mam nadzieję, że będzie taka, jak rok temu.
    Sweter cudo :)

    • erill · Wrzesień 18, 2013

      Noo nie pogniewałabym się, bo w październiku było 20 stopni i świeciło słońce :) Dziękuje :)

  4. Erykah La Rocca · Wrzesień 19, 2013

    Jezu, wreszcie znalazłam chwilę, by do Ciebie wpaść na pogaduchy :)) no jaki tekst! płynie w swojej stylistycznie doskonałej formie i jakby od razu rozumiem, dlaczego na jesień zwalniamy :) aha! zawsze byłas na wordpress’ie? świetny szablon, kapitalny! No i Ty – cudo!

    • erill · Wrzesień 20, 2013

      Dziękuje :) Acz ja mam poczucie, że ja jadę w tym samym tempie tylko wszystko inne zwalnia, przez co wydaje mi się, że jesienią dzieje się więcej niż latem ;))
      Tak. Na wordpressie byłam zawsze :) Szablon jest wordpressa ale czcionki mam kupione :) Dzięki :*

  5. Tara · Wrzesień 19, 2013

    ale poetycko…pięknie to napisałaś…aż się zamyśliłam..:)
    no i pięknie wyglądasz! cudny sweter!!!

    • erill · Wrzesień 20, 2013

      Dziękuje :) Tak jakoś jesien wpływa, że się człowiek rozpływa ;)))

  6. kayka · Wrzesień 24, 2013

    ojej, ale melancholijnie! Eryl, nie znałam Cię od tej strony ;-)

  7. Pola · Wrzesień 25, 2013

    A u mnie wróciło lato. I słońce znowu pachnie truskawkami.

  8. OutgoingTaste · Wrzesień 29, 2013

    Fajny klimat<3 Sweter super!

Skomentuj

