479. Kolejnego tygodnia początek.

Kolejny poniedziałek. Kolejny dzień wypluwanych przez kanały informacji o niczym. Kolejny w którym dobitnie przekonuję się, że im mniej napisze tym bardziej lepiej zostanę zrozumiana. Najlepiej w sumie, żebym nic nie pisała, otagowała zdjęcie znanej postaci z dzieckiem a cała rzesza ludzi radośnie kliknie lajki bo nie o treść się rozchodzi a o to kto pierwszy do siebie wstawi popularne zdjęcie. Dobija mnie świat w którym miałkość jest tak popularna. Dobija mnie świat w którym pismo obrazkowe jest przed literkowym i o tym drugim z wolna się zapomina bo wymaga myślenia. Dobija mnie to, że przydomki fajne i inspirujące przykleja się do rzeczy tak złych i odtwórczych, że nawet nie jestem w stanie ich przytoczyć bo od razu wyrzuciłam je ze swojej głowy. Dobija mnie rzesza specjalistów którzy wmawiają innym co jest dobre a co złe nie znając podstawowych pojęć w danej dziedzinie. Dobija mnie wybujałe przekonanie o swojej wielkości i nieomylności. Dobija mnie podkopywanie ludzi i brak lojalności. Dobija mnie użalanie się na sobą i udowadanienie światu, że ma się zawsze najgorzej ale wypływa się na białym koniu chwały, że jest się tak świetnym, że w tak dramatycznych warunkach daje się rade. Brakuje mi prawdziwych inspiracji, miejsc które tchną prawdą a nie PRem, ludzi którzy są a nie kreacji, obrazków które zapierają dech w piersiach a nie łatają kolejne łase na kasę portfele. Brakuje mi jakości, profesjonalizmu i charakterności w zalewie kopii, żadności i łatwej powtarzalności na którą stać każdego kto wypisze na kartce czego potrzebuje i w jakim sklepie by być kolejną chodząca kopią. Mam dzień malkontenta. Wstałam lewą nogą, jestem tak zbita z nerwów, że nie umiem zrobić nawet skłonu zaś wisienką na torcie jest migrena. Zły poniedziałek.

Zestaw:

bluzka – noname/ szorty – Primark/ nadkolanówki – Calzedonia/ obuw – DeeZee/ zegarek – nodo

2 comments

  1. Ola · Wrzesień 9, 2013

    Ja również miałam zły poniedziałek !
    I faktycznie, większość z wymienionych rzeczy dobija człowieka i krew zalewa :O
    Świetne buty <3

    Zapraszam : http://zdeterminowane.blogspot.com/

  2. kayka · Wrzesień 11, 2013

    jak migrena to spinkalaj od komputera bo sobie tylko pogarszasz sprawę!

Skomentuj

