475. Medycy w służbie..

Mam słabość do wiekowych rzeczy. Do starych samochodów, starych telefonów, które gdzieś pochowane w szafce w ciszy odchodzą na emeryturę, starych ubrań w których chodziła moja mama, zdjęć a nawet czasem i wspomnień, których nie wypieram a z przyjemnością pielęgnuje. Lubie coś co ma swoją historię, coś poza murem, ściegiem czy układem scalonym.

Lubię na nowo odkrywać miejsca zapomniane przez ludzi. Miejsca w których ścieżki wydeptywano tak dawno, że ja mogę znać to wyłącznie z opowieści albo z podręczników historii. Lubię farbę która odchodzi płatami ze ścian, pomieszczenia w których jeszcze ostały się resztki ludzkiej bytności bo ktoś zapomniał szklanki albo nie wymontował wszystkich rur i podnośników. Miejsca które mogą przerażać jeśli idzie się nie tym korytarzem. Które działają na wyobraźnie bardziej niż nie jedna książka, i które tworzą w sobie aurę którą nie pogardziłby japoński horror. Miejsca które ktoś zamknął kilka dekad temu i nie zdążył spuścić wody w basenie. Miejsca w których sale opisane są krzesełkowym pismem i które dla mieszkańców rejonu kojarzą się wyłącznie z agresorem który zrobił sobie małą stolicę w Polsce. Hobbystycznie odkrywam budynki i rejony o których ludzie zapomnieli.

Top – vintage/ spodzień – Tally Weil/ obuw – Zalando.pl/ czapka – niepamiętamskad/ zegarek – pebble

13 comments

  1. Ola · Sierpień 26, 2013

    Jesteś piękna !
    Zgadzam się z tekstem ! Ja również buszuję i chodzę na sesje tam gdzie ludzka noga już dawno zapomniała stanąć :)

    Zapraszam

  2. Martilicious · Sierpień 26, 2013

    też uwielbiam takie miejsca „z duszą”, a najbardziej mnie fascynują fabryki, dlatego kocham moje miasto Łódź <3

    • erill · Sierpień 26, 2013

      Oj tak, w Łodzi byłam tylko kilka razy ale to jest niezwykłe miejsce jeśli chodzi o zapomniane budynki :) W rejonie Wrocławia trzeba się trochę bardziej naszukać miejsc które jeszcze są atrakcyjne, z duszą a nie popadły jeszcze w pełną ruinę.

  3. Iza · Sierpień 26, 2013

    Oo uwielbiam takie zdjęcia!! Z opisu wnioskuję, że może to być Legnica? ;)

    • erill · Sierpień 26, 2013

      Dzięki :) Mała Moskwa innymi słowy :))

  4. dzieckokwiatu · Sierpień 26, 2013

    Ciekawe miejsce. Uwielbiam opuszczone budynki ;) Taka – mówiąca tajemnica

    • erill · Sierpień 27, 2013

      Noooo!! Dokładnie tak :)))

  5. Alex · Sierpień 26, 2013

    boski Erill!:)) ale juz ktorys raz widze te spodnie, ktore mi sie kojarza z jesienia:( nie chce tego dopuszczac do mysli, ze juz bedzie tylko zimniej ;p

    • erill · Sierpień 27, 2013

      No co Ty? to takie często spotykane są? Myślałam, że to mało popularny kolor, znów mi nie wszyło coś nowatorskiego ;) Ja w zasadzie jeśli chodzi o złotą piękną, barwną i lekko mglistą jesień to nie mam nic przeciwko :) Lubię :) To fajna pora roku w której dobrze się czuje ubraniowo :)

  6. guuuffy · Sierpień 27, 2013

    świetnie wyglądasz! mega pozytywne zdjęcia!:D

  7. erill · Sierpień 27, 2013

    Dzięki za komentarze :)))

  8. Pingback: Zakurzone. | W poszukiwaniu stylu..
  9. Malyna · Kwiecień 19, 2014

    To jest była sala dla medyków. Wilgoć robi swoje z takim miejscem.

Skomentuj

