473. Ja cie czaszkuje ;)

Jako, że naczytałam się miliona literek publikacji na temat tego jak blogować należy, co cza robić i jak tu się prezentować postanowiłam poszukać słusznej sobie ścieżki Jedi. I tak na pierwszy ogień idzie layout. Jako, że podobnie jak nie mam stylu tak i nie mam na siebie pomysłu a moja decyzyjność jest podobna do tej rządowej; zwrócić się pragnę do Was moi wierni Czytelnicy. Z prośbą referendową o jakieś wskazówki czego wam w tym wyglądzie brakuje, co pasuje co nie i czy nie lepiej było uprzednio czyli wszystko w jednej linii :) Od razu zastrzegam sobie prawo do nie zwracania uwagi na komentarze typu „do rzyci” bo jakby nie to miejsce, nie ten czas i na Wiedźmina trzy też czekam z nadzieją, że tym razem znajdę szybciej czas by w niego zagrać ;) Kiecka we wpisowa jest podarunkiem od kochanej Mai, która uznając prawdę wszechświata celebryckiego uznała, że ukazanie się w niej więcej niż raz jest zbyt dużym pa fo więc oddała ją mnie ;) Jeśli chodzi o zdjęcia z kluczem i wasze dziwne miny o co chodziło artyście pragnę sprostować iż foty blogaskowe są wynikiem fot przypadkowych, robionych w trakcie wykonywania kalendarza w którym rzeczone narzędzie miało role życia leżąc na pięknym Pakłaku. Miejsca zdradzić nie mogę, ale jest tam pięknie i niebawem pewnie znów będę miała stamtąd foty ;)

KLUCZowa historia tego wpisu.

Patrzę na Ciebie przez dziurkę od KLUCZa zmienia nieco swe znaczenie ;)

KLUCZowy akord utworu.

Aspiracje do bycia Cthulhu.

Zestaw:

Kiecka, kapelusz – H&M/ obuw – Zalando/ zegarek – Pebble

10 comments

  1. Tul. · Sierpień 15, 2013

    to, że „nie masz stylu” sprawia, że jesteś niepowtarzalna. i ja Cię za to uwielbiam.

    • erill · Sierpień 16, 2013

      jejku dziękuje :))) Strasznie to miłe :)

  2. AdrianaAndrea · Sierpień 15, 2013

    Moim skromnym zdaniem teraz jest o niebo lepiej :]
    Sama od dłuższego czasu, chcę coś zmienić u siebie, niby wizję mam ale gorzej z realizacją.
    Czachy w takim wydaniu? Lubię to! :))

    • erill · Sierpień 16, 2013

      Mam wrażenie, zrobiło sie czytelniej i bardziej przejrzyście :) dzięki za uwagi :)))

  3. kayka · Sierpień 15, 2013

    jestem na tak, ale mam jedną uwagę, bo tak jak Kaja się odmienia Kai to Maja się odmienia Mai :D ot takie małe zboczenie imienne :D czacha z Ciebie źą!

    • erill · Sierpień 16, 2013

      Już zmieniłam :) Dziękować :D

  4. Ola · Sierpień 16, 2013

    Piękna sukienka i ramoneska ! :) Ja również twierdzę, że nie mam własnego stylu :)

    zapraszam

  5. guuuffy · Sierpień 16, 2013

    świetna sukienka!:D

  6. Patisse · Sierpień 17, 2013

    Zdjęcie z kluczem super ! Ogólnie fajne zdjecia i ciekawy blog, pozdrawiam ! :)

  7. Klaudia · Sierpień 17, 2013

    podoba mi się ten „styl” ;)

Skomentuj

