471. Milion

Oddychanie lawą to ostatnio moja ulubiona rozrywka. Podobnie jak warzenie mózgu na powolnym ogniu promieni słonecznych, które skuteczne wygotowują wszelkie pomysły jakie mogłyby chcieć zakiełkować w mojej głowie. Kreatywność zostawiłam mniej więcej piętnaście stopni temu i jedyne na co mnie stać to odziewanie na siebie rzeczy których nie czuć. O tym gdzie podziała się moja pomysłowość związana z pracą nawet nie wspominam.  O umiejętności układania zdań powyżej poziomu ziemniaka również. Kocham lato, serio. Ale dziwnie się czuje kiedy włączam komputer i on na dzień dobry bez dotykania odmawia wszelkiej współpracy. U was też tak radośnie? Ciepło, słonecznie, letnio i z marzeniami o tym by nie wychodzić ze szmaragdowej wody na której stoi bar z zimnym modżajo.. ;)

Zestaw:

Sukienka – Loveitshop/ Obuw – Bershka/ Zegarek – nodo/ oxy – primark

9 comments

  1. Ola · Sierpień 7, 2013

    Bardzo uniwersalny i idealny na taką pogodę zestaw :)

    Zapraszam

  2. angelika · Sierpień 7, 2013

    świetnie wyglądasz !

  3. onesh0t · Sierpień 7, 2013

    super sukienka

  4. yoschimoto · Sierpień 7, 2013

    Ja kocham lato i te dzikie temperatury ;) kolejna rzecz, którą kupiłyśmy identyczną (już nie wiem którą z kolei) – buty z Bershki :) Chyba powinnyśmy dla oszczędności zacząć się wymieniać, zamiast kupowac wszystko razy dwa :P

  5. karolina · Sierpień 7, 2013

    ostatnio wszędzie pelno tego typu bluzek/sukienek, ale co się dziwić, jak są rewelacyjne ;)

  6. MikalaFashion · Sierpień 7, 2013

    fajnie :)

  7. Nippi · Sierpień 7, 2013

    Podobają mi się Twoje buty !

  8. Angela · Sierpień 9, 2013

    Śliczna sukienka. <3
    Ja też teraz dużo czasu spędzam na powietrzu, na słonku. Korzystam póki jest. ;)

  9. Little Glam Dress · Sierpień 10, 2013

    w czasie upału też najczęściej zakładam krótką sukienkę i sandałki na płaskim. fajnie upał obrałaś w słowa:) ciekawa sukienka :) okulary dają świetny efekt :)

Skomentuj

