470. BB czyli BejsikBlek :)

Macie takie rzeczy, sytuacje i zachowania które błyskawicznie podnoszą waszą irytacje? Tak jak na przykład telefony z tak zwanych nieznanych tudzież zastrzeżonych numerów. Pojąć nie mogę dlaczego ludzie w ogóle chcą swoje numery zastrzegać. Jak nie chcesz żeby do Ciebie ktoś dzwonił to nie miej telefonu. Proste.  A nie, że Ty sobie swój numer ukryjesz ale oczekujesz od świata, że pozbawiającej się jakiekolwiek identyfikacji każdy z radością odbierze od Ciebie połączenie. Tłumaczenie tego swoja potrzebą prywatności jest dla mnie co najmniej absurdalne. Albo telefony od ósmej rano od jakiegoś providera.. banku, telewizji czy innej sieci komórkowej. No ludzie, czy was ktoś pozbawił mózgu w tych call centerach żeby wam się wydawało, że o 8 rano człowiek marzy o tym, żeby rozmawiać o tym jakie kanały chce oglądać albo jakie pakiety minut chce mieć w swoim abonamencie? Litości. Ja wiem, że wy jesteście w pracy ale błagam nie mówcie mi o 8.17, że dostanę super pakiet minut jak będę miała abonament za 170 zł. Pani na poczcie która zgubiła Twój list mając pod stertą innych przy swoim biurku, ale zwiedzająca przez kwadrans całe zaplecze w jego poszukiwaniu. Listonosz któremu wygodniej jest wrzucić awizo do poczty w której na cztery okienka pracuje jedno i przez 2 godziny drugie. Pozostałe dwa mają niewyjaśnioną do końca racje bytu. Urząd skarbowy który do wydania ci zaświadczenia potrzebuje do tego opłat i całych siedmiu dni. Z czego leżenia przez sześć, jakby co najmniej to podanie ważyło się jak dobre piwo zanim dotrze do księgowości. True story. O parkowaniu na ciut ponad jednym miejscu przez co nie da się już niczym zmieścić litościwie nawet nie wspominam. Macie jakieś swoje typy?

Zestaw:

Top – Loveitshop/ spodzień – H&M/ obuw – DeeZee/ zegarek – nodo/ torba – @llegro

6 comments

  1. guuuffy · Sierpień 1, 2013

    Wyglądasz rewelacyjnie!:D jesteś urodzoną modelką! Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia:)

  2. isaBELA · Sierpień 1, 2013

    Mnie wkurza pies sasiadow, ktory dzien w dzien sika mi na kola od auta, ja wiem ze alusy mi od tego zaraz nie zardzewieja, ale ja moze nie mam ochoty jezdzic osikanym autem wrrrrrrr

  3. Ola · Sierpień 2, 2013

    Świetny look ! Uwielbiam styl sportowy przełamany elegancją <3
    Koszulka podoba mi się najbardziej !

    Zapraszam

  4. Sara · Sierpień 3, 2013

    powiem ci , że jestem zachwycona !

  5. schockobons · Sierpień 4, 2013

    ej zajebista jest ta Twoja stylówka, a miejscówka ze zdjęć kozak! też chcę takie *.*

  6. outgoingtaste · Sierpień 7, 2013

    Super zdjęcia : ))
    Pozdrawiam
    http://www.outgoingtaste.wordpress.com

Skomentuj

