469. Summer Heat

Jak na klimat umiarkowany przystało w dzień mamy 40 stopni. Wieczorem jest jednak spektakularnie lepiej i jest już czym oddychać bo owych jest już tylko 27. Zastanawiam się między kolejnymi butelkami wody gdzie jest sprawiedliwość na tym świecie? Dlaczego przed mym balkonem nie ma wielkiego basenu zamiast wyschniętych kępek traw? Zamiast mózgowia mam warzylion, który przekłada się nie tylko na efektywność mej pracy ale i również na pomysły w co się odziać. 90% noszonej części szafy odpada z uwagi na zbyt dużą ilość materiału który mógłby nieopatrznie przylepić się do skóry. Chwała temu który wymyślił klimatyzacje w aucie; gdyż albowiem jemu modły dziękczynne się należą. Obecna aura nie sprzyja również wycieczkom rowerowym i wyściubiania nosa poza obstawiony wiatrakami dom przed godziną 19, gdzie oddycha się rozżarzoną lawą a ze słońca leje się chłodzący żar tropików. Lato panie. Lato w mieście. Proszę uprzejmie się nie sugerować iż mam na sobie szpilki o wysokości ledwie dwunasto centymetrowej.  Te założyć udaje mi się dopiero w okolicach zachodu słońca kiedy moja stopa zaprzestaje przypominać słonia.  Zachodząco słońcowe pikne fotki znów cyknął mi małż :)

Zestaw:

Top – F&F/ szorty – Orsay/ Obuw – Bershka/ czapka – Primark/ zegarek – nodo

9 comments

  1. patisse · Lipiec 28, 2013

    W drugim zdjęciu się zakochałam. Plus za to że nie dodajesz wielu zdjęć podobnych do siebie :)

  2. Przyjaciółki_Carpe · Lipiec 28, 2013

    To prawda, upał daje się we znaki.
    Śliczne spodenki. Mi bardziej podoba się to pierwsze zdjęcie – profeska ;d
    Zapraszam Cię na mojego bloga

  3. Gosia · Lipiec 28, 2013

    Super foty, z klimatem

  4. Aldona · Lipiec 28, 2013

    to zachodzące słońce w tle tworzy fajny klimat

  5. justacarousel.blogspot.com · Lipiec 29, 2013

    boskie porcięta! ♥

  6. isaBELA · Lipiec 29, 2013

    szorty chce !!!

  7. kayka · Lipiec 30, 2013

    ej, to teraz sobie wyobraź że ostatnio w ten cudownie niskiej temperaturze jechałam pociągiem całe 9 godzin i ludzie wyglądali jak śledzie w oleju, a pachniało niemniej pięknie. A F&F też lubię i często kupuję i co że Teskooł (jak to Anglicy mówią) ale ma fajne i relatywnie tanie rzeczy. joł!

  8. Daria · Lipiec 30, 2013

    świetny zestaw! ;)

  9. Kasia · Lipiec 31, 2013

    zdjęcia bardzo stylowe ;) lubię kolorowe stylizacje

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

Skomentuj

