469. Szach mat :)

Rzadko kiedy jaram się nowinkami modowymi. Tym rzadziej je noszę czy nabywam. Głównie z braku czasu a w ostatnim czasie z braku potrzeby. Jakkolwiek, tegoroczny trend z cyklu wszystko czarne i białe razem ze sobą jest super pro faszjon i trendy, wyjątkowo mi odpowiada. Co prawda tylko wtedy, kiedy jest w rozsądnej cenie, wysokości czy wygodzie. Obuw widoczny na tych, jakże wielu fotkach (nie chciałam Was zamęczać samowywalaczowymi zdjęciami z jednego kadru), wołał mnie od momentu pojawienia się w nowościach w sklepie. Ale powiedziałam sobie (ależ jestem dojrzałą zakupoholiczką ;) ), że jak w promocji będą w dobrej dla mnie cenie to znaczy, że są mi przeznaczone. Jako iż widać je na mej stopie, miłość nasza przetrwała falę przebywania na każdym blogu, braku finansów, zwątpienia, wielką cierpliwość i jesteśmy już razem. Szczęśliwe, zadowolone i wygodne i całkiem dobrze się noszące przy mojej kostce :) Tak więc wykazując się oryginalnością i nie szablonowym podejściem do obecnie panującego trendu widzicie je wespół ze spodniami w podobnej stylistyce i bluze która wylądowała już w worku „nie dla mnie, szuka domu”. Jakby kogoś jarała to mogę w dobrej cenie oddać. Na mnie ewidentnie to to nie leży i wyglądam jak w roku na kartolfe tyle, że w srebrnym odcieniu ;)

Zestaw:

top – noname/ obuw – DeeZee/ spodzień – H&M/ zegarek – nodo

10 comments

  1. fatilicious · Lipiec 25, 2013

    Ja też tak mam, że czekam czekam, i jak już dyskutowałyśmy wcześniej albo się opatrzy, albo jak jest mi pisane trafi do mnie za grosze . Dobre foty z samowyzwalacza naprawdę ?

    • erill · Lipiec 27, 2013

      Jakoś zdecydowanie przyjemniej mi się zyje ze stanem, że wiem co chce i ile jestem gotowa za to zapłacić. Nie wliczam wyjątkowych, nagłych miłości które się sporadycznie zdarzają ale w tym sezonie trafiło do mojej szafy o wiele mniej rzeczy niż w latach ubiegłych :) Mega fajna sprawa :)
      Tak, foty naprawdę z samowyzwalacza :) Swiatło robi zdjęcie :)

  2. isaBELA · Lipiec 27, 2013

    fajne buty :)

  3. Madzia · Lipiec 27, 2013

    Też się zastanawiałam nad tymi butami, ale jakoś nie miałam odwagi, chociaż uważam że są niesamowite! I z tymi spodniami wyglądają bardzo ciekawie. A ten „worek na kartofle” wcale nie taki zły ;)

    • erill · Lipiec 27, 2013

      Mnie się z całego tego czarno białego trednu i dominujących pasków od samego początku podobała tylko szachownica :) I jestem mega zaskoczona wygodą :) Dzięki :)

  4. Secondhand Dandy · Lipiec 27, 2013

    Ja bym tę bluzkę zostawił, gdyż co do jej wpływu na kształt Twojej sylwetki mam całkiem odmienne zdanie ;) Postawa dojrzałego zakupoholika jest mi całkowicie znana, gdyż przyjmuję ją nieustannie od kilku dobrych lat. Połączenie tak dwóch wyrazistych wzorów teoretycznie by mi się prawdopodobnie nie zgrywało, w praktyce jednak jest zupełnie inaczej – szpilki w zestawieniu z tymi spodniami prezentują się bardzo ładnie! Gratuluję udanego zakupu i życze kolejnych równie owocnych! :D

    Pozdrawiam :)

    • erill · Lipiec 27, 2013

      Wiemy jak jest z nami kobietami. Jak sobie coś uroją na temat wyglądu to nie ma siły by ktoś poza nią samą przekonało do zmiany zdania ;))) Ja jestem typem który uwielbia łączenie ze sobą niepasujących na pozór rzeczy ;) Dlatego w kontekscie tych butów to te spodnie przyszły mi pierwsze do głowy ;)) Dzięki serdeczne za komentarz i odwiedziny :)

  5. Reptilia · Lipiec 27, 2013

    Buty są naprawdę przepiękne, podziwiam, że wytrzymałaś do przecen ;). Świetnie razem wyglądają te dwa czarno-białe wzory – ze spodni i z butów, niesamowicie udane połączenie ^^ A bluzka nie jest taka zła – i przynajmniej nie odciąga uwagi od czółenkowej szachownicy ;).

    • erill · Lipiec 27, 2013

      Ja siebie też ;)) hehehe ;) No bluzka jest na tyle nijaka, że nie odciąga uwagi ale nie za dobrze się w niej w tym roku czuje. Pewnie dlatego, że zrobił mi się kawał barku i ramion od ćwiczeń i jakoś tak ciężko się w niej czuje :)

  6. kayka · Lipiec 30, 2013

    a daj spokój, bluzka bardzo dobrze leży, owersajz pamiętaj, owersajz, na fashion weeku się nie nauczyłaś?? gdzie Eryl wtedy byłaś jak nie ze mną, taka lekcja. No a spodzień do obuwia jest mistrz

Skomentuj

