468. Chcę oglądac Twoje nogi, nooogii, nooogiiii ;)

Kocham lato. Z całym jego inwentarzem praktycznie. Serio. Lubię słońce, zieleń, ptaki o poranku, świerszcze nocą, ciepłe wieczory, gorące dni i dużą ilość światła. Nie lubię jedynie komarów, gdyż albowiem prowadząc żywot alergika, potrafię wyglądać po ich ukąszeniach jak człowiek mucha w fazie mutacji. Kiedyś w czasach gdy byłam, piękna, młoda i chuda tak, że ludzie wskazywali na mnie na ulicy bo zamiast nóg miałam dwa patyki połączone piłką tenisową, uważałam, że im mniej i krócej latem tym wygodniej i chłodniej. Obecnie przychylam się do wersji że im mniej odzieży dotyka latem skóry tym lepiej. Stad też do znudzenia noszę top od Gavla bo jest lekki, miękki, luźny, wygodny a przede wszystkim przewiewny. Z innych wiadomości z kraju i ze świata. Obecnie trwam na posterunku pracy sama, gdyż cała moja radosna ekipa podziwia Chorwackie widoki. Nic to, dzielnie nic nie mówię a ramach dzielenia ich radości (nie pomylić z żalem) wypijam kolejne butelki białego wina połączonego ze sprie’tem. I wcale nie jest to związane z tym, że smak ów kojarzy mi się z wakacjami. Na wyprzedażach nie byłam i się nie wybieram raczej. Jakoś nie czuje potrzeby dodawania elementów do szafy. Raczej pozbycia się ogromnej ilości bo i tak chodzę w trzech bluzkach i dwóch parach spodni, a ilość nieużytków w mej szafie zaczyna powoli zmieniać jej status na muzeum rzeczy nieużywanych. Czekam tylko na moment spokoju i ciszy by wrzucić wszystko do wora i oddać kaskady ciuchów tym którzy je docenią i wynoszą ;) Nawet wydrukowałam sobie już katechizm nowego, rozsądnego posiadacza szafy który znajdziecie u Styledigger ;) Na fejsiku wiszi info o obuwiu które szuka nowych właścicielek. Jak coś Wam się podobało co widzieliście na blogu to piszcie do mnie na erillsstyle@gmail.com może się okazać, że jest to jedna z tych rzeczy która szuka nowego opiekuna ;) Piękne foty wykonał dla mnie małż :)

Zestaw:

Szorty – Primark/ top – Gavel/ obuw – noname/ zegarek – nodo

18 comments

  1. agoodbuy · Lipiec 23, 2013

    Łooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!! Ostatnia fota!!!! Darling! <3

  2. yoschimoto · Lipiec 23, 2013

    No no, nooooogi to ty masz…do nieba ;) Też uwielbiam szorty latem, szkoda, że nie mogę ich nosić do biura :(

    • erill · Lipiec 23, 2013

      Nic mi nie mów, ja mogę szaleć tylko poza pracą, a jak w pracy to nie dośc, że długie spodnie to jeszcze w czerni a nie rzadko temperatura powyżej 30 stopni..

  3. Kasia · Lipiec 23, 2013

    nogi masz fantastyczne! nie dziwię sie że je pokazujesz :D
    p.s. podobno komary atakują tylko 20% ludzi. ciekawe który naukowiec takie bzdury plecie :D

    • erill · Lipiec 23, 2013

      Może te 20% to 90% populacji Polski?? ;)))

  4. AdrianaAndrea · Lipiec 23, 2013

    Aż chciałoby się zakrzyknąć, żeś jest zajebista w tym wszystkim ;]

    • erill · Lipiec 23, 2013

      Ojacież no dziękuje bardzo ;))

  5. Reptilia · Lipiec 23, 2013

    Piękny kolor szminki! Uwielbiam czaszki na wszystkim, a ta na twojej bluzce, dzięki czerwieni wokół, wygląda wręcz niesamowicie, cudo. A, no i oczywiście – aaale ty masz dłuuugie nooogi! ;) (Ja poza komarami narzekam jeszcze na osy – brr!).

    • erill · Lipiec 23, 2013

      osy!! jezus, nienawidzę tych złośliwych bestii. W tej samej mierze w której się ich boje. Po ukoszęniu tydzień jestem wyłączona z życia i puchne na potęgę :(

  6. Miss Ferreira · Lipiec 24, 2013

    Wiesz, że od zawsze wielbię Twoje noooogi!
    Dzięki, że mogłam się dzięki Tobie pośmiać z rana <3

    • erill · Lipiec 27, 2013

      pacz a ja twoje :D <3 :*

  7. MalaKasia · Lipiec 24, 2013

    Wyglądasz fantastycznie, ja też doceniłam luźne ciuchy w lecie. Wystawiaj niechciane ciuszki, wystawiaj, chętnie popatrzę na co nieco w rozm 36 :P

    • erill · Lipiec 27, 2013

      hahaha, moja droga ja i rozmiar 36 przestałyśmy ze sobą rozmawiać dobre dwa lata temu ;))) Dzięki za komentarz ;)

  8. Silver Price · Lipiec 25, 2013

    Bardzo lubie czytac i oglądac twojego bloga.Zawsze masz na sobie idealne ciuchy .

    • erill · Lipiec 27, 2013

      jejku dziękuje bardzo :))) Jest mi szalenie miło czytać takie słowa :)

  9. Madzia · Lipiec 27, 2013

    Ostatnie zdjęcie *.* Już pomijając fakt, że wykonujesz jakieś akrobacje i w koturnach utrzymujesz równowagę w miejscu, z którego ja spadłabym nawet w trampkach, to wyglądasz po prostu bosko!

    • erill · Lipiec 27, 2013

      hahahaha ;) Dziękuje :)))

Skomentuj

