466. Być jak inni.

Inni zawsze mają lepiej. Zawsze mają lepszą prace, lepszy dom, lepszego partnera i z całą pewnością lepszą szafe z jej zawartością. Zawsze mieli lepsze stopnie, lepsze wychowanie i byli lepszym od nas samych wzorem. Nie byli lepsi tylko wtedy gdy była szansa zaznać młodzieńczego życia. Wtedy nie było patrzenia na innych bo inni to inni a ty to ty. Dzisiaj już sama nie wiem co jest in a co out. Czy bycie jak inny? Dla innych? Wykazywanie się oryginalnością nie wykraczająca poza ramy tego co samodzielnie człowiek jest w stanie wymyślić? Bo kto chce naśladowac myśl której nie rozumie? Nikt. Każdy chce jasnych, prostych przesłań i komunikatów. Nie przekombinowanych strojów które, przynajmniej pozornie, łatwo powtórzyć na sobie. Kolorowe ptaki wykazujące się niezwykłą inwencją są niebywałą ciekawostką która obserwuje się jak okaz, jak białego pawia. Nie jak wzór do naśladowania. Wzór do podziwiania. I tak to dzieli się nasza radosna blogosfera. Albo Cię podziwiają, albo naśladują albo Cie nie ma. Tym samym jako, że mnie nie ma to naśladuje jedną ze swoich idolek, Rebellok :) Kto zna ten od razu zrozumie jaką kalką tutaj poleciałam :)

Zestaw:

Spodnica – Terranova/ top – koszulkowo/ sandały – noname/ zegarek – nodo/ oksy – primark/ torba – @

Follow on Bloglovin

10 comments

  1. jestemtylkosnem · Lipiec 18, 2013

    fajnie
    lubię to i mam dobrze jak inni:)
    pozrawia

  2. Erykah La Rocca · Lipiec 19, 2013

    Noo, widzę, że nie tylko ja mam ostatnio Rebellook’ową zajawkę, heheh :) Jedno mi tu tylko nie pasuje – PO CO TEN UŚMIECH??? ;) Rebelka ma wciąż wkurwiony wyraz twarzy, a nawet wkurwiony z lekkim obłędem i to jest u niej piękne. Sama kiedyś próbowałam tej miny, ale jak zobaczyłam to na zdjęciach, to jedynym miejsce, w którym nie pytaliby „why” jest Archiwum X. Tudzież prosektorium :) Za to Ty wyglądasz z uśmiechem bosko i w tym jesteś lepsza od Marli :0 Pozdrawiam!

    • erill · Lipiec 21, 2013

      Ej ale Rebbel nie kjest wkurzona tylko poważna ;) A mnie daleko do powagi jak foty robi mi małż ;)))) Dzięki serdeczne za komentarz :)

  3. agoodbuy · Lipiec 19, 2013

    Czerń i biel rządzi :) Widzi mi się to. Bardzo bardzo :)

  4. kayka · Lipiec 20, 2013

    LOL. Dobrze to określiłaś a wieprzowinka podkreśliła sprawę i Twoje słowa. Tak to jest Eryl, ale przynajmniej my same się dobrze czujemy z tym, że jesteśmy oryginalne i bez kopiowania nikogo i to wiemy i się tego nie wstydzimy! :)

    • erill · Lipiec 21, 2013

      No o oryginalności po tym setem to nie można jednak mówić ;))) Ale no cóż.. jak się robi po swojemu a nie owczopędowemu to tak jest niestety.. :) Grunt, żeby jak mowisz dobrze się czuć w swej skórze. Jednej i drugiej :)

  5. Magda Samborska · Lipiec 21, 2013

    :FFF

  6. erill · Lipiec 21, 2013

    Dzieki serdeczne za komentarze :)

  7. grubas · Sierpień 2, 2013

    ta koszulka to autoportret?

Skomentuj

