454. So normal, so boring ;)

Miniony weekend ukazał mi w pełnym świetle oraz blsku z jak bardzo mądrymi, inteligentnymi oraz egzaltowanymi ludźmi mam do czynienia. Jesteśmy ostoją normalności, absolutnego braku dystasu do swych osobistości jakże typowego dla Polski i wszystko traktujemy bardzo serio. Nie po nas spodziewać się należy salsy tańczonej na rampie obok gangstra czy tez pieczenia na czarno kiełbasek na złotym grillu. Daleko poza nasza wyobraźnią pozostaje łańcuch ze znakiem mercedesa i absolutnie wcale nie pokazujemy się w najgorszym możliwym świetle w którym jestesmy brzydcy, grubi, bez mejkapu i nic nie umiemy ;) Tymi słowami zapowiadam wam teledysk jaki ostatnio tworzyliśmy a ja wracam do swojego szalenego zycia w którym od nadmiaru jest dziwacznych strojów, krojów i fasonów którymi Was dzisiaj na fotach racze. Nie wiem czy nie przesadziłam z ilością biżuterii, złota, printów, kolorów i nie wiem czego jeszcze; ale co tylko wpadlo mi do ręki; by być bardziej faszjon ale taki li mój styl i już nic na to nie poradzę. Tym razem zdjęć jest bardzo dużo bo zazwyczaj daję ich bardzo mało; ale tak się nam dobrze fociło, że nie mogłam się zdecydować czy półprofil 45 stopni jest lepszy od 60 stopni więc dałam oba ;)

Zestaw:

Koszulka – GAVEL/ Szorty – Orsay/ Torba – allegro/ zegarek – nodo/ Obuw – RzecznaWyspa

7 comments

  1. Karolina · Czerwiec 18, 2013

    świetna koszulka

  2. isath77 · Czerwiec 18, 2013

    chce ta bluzkę! :D

    • erill · Czerwiec 18, 2013

      Do tańca zapewne? :D

  3. grubas · Czerwiec 20, 2013

    czy mi się wydaje że przytyłaś?

    • erill · Czerwiec 21, 2013

      Nie wydaje Ci się :)

  4. fashionlikealife.blogspot.com · Czerwiec 21, 2013

    Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?

  5. Miss Ferreira · Czerwiec 21, 2013

    Dla mnie możesz mieć ze trzy profile :))

Skomentuj

