453. Kropka w kropkę ;)

Trafiłam na Opole. Dziwnym bo dziwnym w sumie trafem ale stało sie jak się stało; i w czwartek wylądowałam na scenie podglądając znaną wszystkim miodową dziewczynę, co dość często mam w zwyczaju ;) Pierwszy raz byłam na takim wydarzeniu, na ogól jak bywam na muzycznych eventach to jest to koncert Coldplay albo Seala więc moje doświadczenie w tej materii jest żadne w kierunku rozpaczliwie niewielkie. Dlategoż z szeroko otwartą paszczą i paczałką obserwowałam rozmach i sposób ogaru imprezy na której jednego wieczoru przewija się kilkanaście gwiazd; które są ledwo małym procentem ludzi którzy odpowiedzialni są za to co widzimy w telewizji czy na żywo. Dla jasności; muzyczny kąt tego szoł pozostawie jednak bez komentarza. Raz z uwagi na sporą nieobiektywność i sympatię do Honey i Rafała Brzozowskiego, dwa z uwagi na jakość zbyt wielu wykonań. O tym jak fascynująco i świetnie brzmiało wygrane wykonanie debiutów to nawet nie wspomnę. Ja się jaram realizacją. Czyli, w skrócie sporym, ogarem tych wszystkich kamer, które pracują na to co widzi przeciętny, nie siedzący w Amfiteatrze, człowiek. Mniej się jaram tym, że znajduję w śniadaniowym gofrze zszywki albo włosy, albo tym, że karta dań nie ma połowy dan z bliżej nieokreslonego powodu. Ale przynajmniej jest gdzie spać, komary nie gryzą a noga boli dopiero po 10 godzinach na nogach a nie dwóch ;) Było świetnie, miło i sympatycznie, Anna Dereszowska jest wysoka i jak mówi to miękną mi kolana a Maciej Zakościelny naprawdę gra na skrzypcach. Borys Szyc szabluje bez szabli, kawa jest smaczna a garderoby są wielkie jak łazienka na BP ;) Jest moc ;)

Zestaw:

Bluzka – sh/ spódnica – Matalan/ torebka – allegro/ biżut – ęą/ zegarek – nodo/ obuw – CzasNaButy+DIY

2 comments

  1. zabic-garsonke.blogspot.com · Czerwiec 16, 2013

    Fajny look! Bluzka w kropki jest prześliczna, bardzo dobrze dobrałaś dodatki:)
    Pozdrawiam

  2. Miss Ferreira · Czerwiec 21, 2013

    Jak ja Ciebie lubię! Za tę normalność, za wszystko :*

Skomentuj

