446. Golden hour :)

Lato przyszło. Nie wiem do końca kiedy i jak, ale poczułam się dzisiaj jak przy końcu czerwca; patrząc na tłumnie wylegujące się na łąkach w parku ludzkie jednostki. Moja wiara w to, że ludzie znajdują inne; od komputera i galerii handolowych; rozrywki umarła tak szybko tak wzrosła. Dzisiaj zielone świątki, zaskakujące mnie swoim „jużstejstwem” co roku święto; w którym dociera do mnie, że własnie dzisiaj zabrakło mi kawy/mleka/chleba/czegośinnegobardzozesklepupotrzebnego czego nie ogarnęłam wczoraj. Trudno; jakoś przezyję bez redds’a cranberry i wypiję z tej okazji szesnastą kawę by obudzić mózg, który gdzieś wyemigrował i jezcze nie wysłał kartki z miejsca swojego pobytu.

Zestaw:

Top – DIY/ Spódnica – Mosquito/ Obuw – RiverIsland/ Daszek – Auchan

9 comments

  1. Karolina · Maj 19, 2013

    Perfekcyjnie!

  2. ladysport · Maj 19, 2013

    No oczu nie mogę oderwać no!

  3. kayka · Maj 19, 2013

    hahahaha nr 1) daszek oszą- Eryl mistrz
    hahahahaha nr 2) mózg wyemigrowany- chyba z moim gdzieś na wakacje wyjechał bo nie mogę go odnaleźć nigdzie
    hahahahahaha nr 3) sam fakt istnienia zielonych światek/świątków/świąt/cokolwiek

    JEAH- cały zestaw a najbardziej złota spódnica, ju szajn lajk a dajmond je je jeee! <3

  4. fatilicious · Maj 20, 2013

    to samo spotkało mnie rok temu, wybrałam się na zakupy do galerii 40 km od mojego domu haha, ups.
    Co do zdjęć Ty jak zwykle powabna, kolorowa i inspirująca, buziaki X

  5. Little Black Girl · Maj 20, 2013

    śliczna spódniczka :)

  6. Tara · Maj 20, 2013

    na Twoje zestawy mam tylko jedno określenie – PONADCZASOWE!!!
    zawsze wyglądasz tak nowocześnie jakbyś wyprzedzała swoją epokę…nie inaczej jest i dzisiaj…dla mnie bomba!
    i mały zonk…piszesz jakoś tak normalnie…co nie znaczy, że gorzej;))

  7. marta · Maj 20, 2013

    idealna spodnica!!!!

  8. noutmeg · Maj 20, 2013

    ja loffciam tę spódnicę! ;)

  9. grubas · Maj 22, 2013

    ale zrobiłas się utuczona!

Skomentuj

