443. You’re my number One ;)

Co pół roku mam fazę na coś. Na czapkę, na buty, na bluzę, na leggins, na rudy, na blond, na Lykkie Li, na Skrillexa, na Jamie’go Woona. Przez pół roku nie wyobrażam sobie siebie w oderwaniu od tego na co mam fazę. Głowa bez oświekowanej czapki wydaje się łysa, szyja bez kryształowego orła pusta a ręka bez wielkiego zegarka niepełna. Buty sportowe pasują do każdego setu, kapelusz leży ze wszystkim nawet jeśli jest z zamszu a kurtka leży dobrze nawet przy eleganckiej sukience. Nie ma takiego argumentu który przekona mnie, że ten element odzienia tutaj jednak nie pasuje. Pasuje zawsze. Tak jak obecnie białe koturny. Czy to szorty, spodnie, sukienka, dres czy cokolwiek innego nic nie leży tak dobrze jak koturny które kupiłam niespełna trzy tygodnie temu. Kobieca logika. Za pół roku pewnie będą stały samotnie na dnie szafy a ja będę przechodziła fazę na coś innego. Dziwne życie mają moje fazowe ciuchy. Intensywne i do tego krótkie ;) Też tak macie? :)

Zestaw:

Bluzka – sh/ Spodnie – Zara/ Obuw – Mango/ Zegarek – nodo

18 comments

  1. zabic-garsonke.blogspot.com · Maj 12, 2013

    Rewelacyjnie wyglądasz:) szykownie i stylowo, a przy tym bardzo swobodnie!

    Pozdrawiam

  2. Kasia W. · Maj 12, 2013

    Dla mnie zestaw idealny! Fajnie, że udało Ci się taką bluzkę dorwać w sh ;)

    • erill · Maj 15, 2013

      Dzięki :D I to jeszcze za cale 5 zł :D

  3. noutmeg · Maj 13, 2013

    ja ostatnio z kolei mam fazę na białe spodnie! ;) i miałam już stylówkę, super pogoda, z Hirołem po pracy na zdjęcia. i… rozpętała się burza. i białe spodnie przestały być białe. takie moje szczęście ;)

    • erill · Maj 13, 2013

      No jakbym słyszała siebie i swoją piątkową wycieczkę w wyżej ukazanych spodniach na Juwenalia :D Chwała Bogu, że wpadłam na to, że może jednak przebiorę tenisówki które zawsze na wszelki wielki wożę w aucie ;)))

  4. yoschimoto · Maj 13, 2013

    Ja kupiłam te buty rok temu i wywoływały wśród przechodniów salwy śmiechu, szczęście, że strona bialekozaczki.pl nie jest od lutego 2012 uzupełniana o nowe zdjęcia, bo niechybnie moja fota by się tam znalazła ;P
    Najczęściej mam zmienne fazy na torebki, ale to głównie z powodu tego, że nienawidzę się przepakowywać z jednej do drugiej, więc jak już jedną „odpalę” to eksploatuję ją do granic możliwości ;P

    • erill · Maj 15, 2013

      Obawiam się, że biel na butach zawsze będzie się kojarzyła w polsce z tandeta i kiczem bez znaczenia jak jest podana ;)
      Oj z tymi torebkami to mam dokładnie tak samo :D Noszę jedną aż nie osiągnie stanu wykończenia całkowitego i nie nadaje się już tylko do kubła :D

  5. jestemtylkosnem · Maj 13, 2013

    fajnie, na ogół nie lubię połączenia butów na obcasie ze sportowymi shirtami, ale tutaj jakoś to nawet pasuje
    pozdrawiam

  6. ola · Maj 13, 2013

    zajebiscie wygldasz!
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

  7. kayka · Maj 13, 2013

    no raczej że tak, teraz mam fazę na Góralki, najlepiej nugatowe. Pół roku temu to były draże kokosowe a wcześniej Kitkat z masłem orzechowym. Jak mi się znudzą góralki to nie wiem, co będzie, bo się uzależniłam :D

    Zawodowe te koturny, dobrze wyglądają więc nie zmieniaj! Pięknie stopa w nich wygląda. a bez czapy łysolem nie jesteś więc luz. No a sobota i tak przepadła :D

    • erill · Maj 15, 2013

      O boże faza na draze kokosowe Korsarz trwa zawsze, od czasów mej podstawówki. Pozwolę sobie nie mówić kiedy to było, anyway dawno :D:D:D Kiedyś miałam tez fazę na grześki bez czekolady, baton trio i lion :D
      No sobota dała popalić nastrojowo i pogodowo, mózg mnie aż bolał ;))

  8. Panna Ambrozja · Maj 13, 2013

    Erillku kochany nie jesteś sama w tym fazowaniu :D Ja też tak mam, kiedy w oczy wpadnie mi zegarek muszę go mieć, noszę, noszę i noszę, a za chwilę kupuję coś innego, jakąś brans i znów noszę, noszę, noszę… I tak ze wszystkiem ;p

    • erill · Maj 15, 2013

      hahaha, ciesze się bardzo :D No ja właśnie znaszam te rzeczy na które mam fazę do upadłego, a potem zapomoinam o ich istnieniu ;) Cóż jak coś jest dobre to po co to zmieniać? ;))

  9. Ewa · Maj 13, 2013

    Cześć! Przez przypadek natknęłam się na Twój profil na forum na promodels. Dwa lata temu pisałaś, że pracowałaś dla SPP. Jak wrażenia? Nadal tam pracujesz? :)) Jeju… moje największe pragnienie <3

    • erill · Maj 15, 2013

      Oj już nie pracuje :) Nie mam szczerze mówiąc pojęcia jak to teraz wygląda bo jestem już w innym rejonie zawodowym i nie jestem na bieżąco z tym jak to teraz wygląda :) Moje wrażenia kiedy tam pracowałam były dobre :) Zresztą też wielokrotnie o tym pisałam wtedy :) Miałam okazje wyjeżdzać na granice, fajne foty, trochę pracy jak na swój typ urody. Było dobrze :))

  10. ladysport · Maj 14, 2013

    Też tak mamy, a ty wyglądasz super:)

  11. erill · Maj 15, 2013

    Dzięki serdeczne za komentarze :)

  12. mahmoud · Czerwiec 10, 2014

    too sweet

Skomentuj

