441. Różowy kapturek ;)

Fotki psotki robiła mi zdolna Grymuza w czasach gdy była wiosna, zanim nastąpiła jesień i lato (afrykańskie, czyli w dzień gorąco w nocy zimno jak na Suwałkach w lutym) które trwa obecnie. Poznają co spostrzgawczy po kolorze włosów na przykład. Odzienie z cyklu, trzeba wyjść szybko z domu a w głowie pustka. Na pustkę najlepszy jest melanż. W kolorze w sensie. Parka obecnie staje się mym kurtkiem numer jeden i zdominowała moją wiosenną garderobę wierzchnią, że zapomniałam iż posiadam cokolwiek innego. Obuw jak to obuw; jak zawsze u Erillka, klasa, elegansja fransja i kobiecość. I na deser czapka żeby zbyt mocno widać nie było iż rano zabrakło czasu na suszenie kudłów ;)

Zestaw:

Kiecko-bluza – sh/ body – vintage/ parka – PriscillaGallery/ czapek – Hustla/ obuw – ebay/ bizut – noname

4 comments

  1. isaBELA · Maj 8, 2013

    fajne fotki i fajna stylizacja :) podoba mi się ta kurteczka

  2. Malgorzata · Maj 8, 2013

    Dzięki za odwiedziny u mnie :) Bardzo mi się tu podoba, więc zostaję :)
    pozdrawiam

  3. Eve · Maj 8, 2013

    swietne zdjecia! i czapa! i parka tez!

  4. Little Glam Dress · Maj 10, 2013

    świetnie wyglądasz:) bardzo mi się podoba:) z pewnością będzie moją inspiracją:)

Skomentuj

