440. Beżabezowa ;)

Niedziela. Dzień tak zwany pański. Podobno istnieją ludzie dla których jest również dniem wolnym. Dzień spokojnie wypitej kawy, mniej spokojnie oskakanej skakanki, która rozgrzewa lepiej niż nie jedne ćwiczenia, rowerowej wycieczki przed siebie; i wielkich zdumionych oczu młodego chłopca iż „ONA MA ERMAXY!! WIDZIELISCIE?? SZYMON MA TAKIE!!”. Ach, swojski klimat prawie miejski a oddalony od tablicy WROCŁAW o cztery kilimetry które trzeba było przejść pieszo gdyż dętka małżowa odmówiła nagle posłuszeństwa. Niedziela. Dzień schabowego, ziemniaków i mizerii. Niedziela. Dzień oddechu. A jak Wasza? :)

Zestaw:

Sweter – Cubus/ Spodnie – Zara/ Obuw – Mango/ zegarek – nodo/ torba – Grymuzowa

12 comments

  1. yoschimoto · Maj 6, 2013

    Ja w niedzielę wchodzę w funkcję stand-by i nic nie jest w stanie zmotywować mnie do pracy ;) Chociaż wczoraj rano biegałam, ale szło mi zdecydowanie gorzej niż w jakikolwiek inny dzień tygodnia ;) Fajny zestaw i moje ulubione buty – kolejne, które mamy takie same ;P

    • erill · Maj 7, 2013

      U mnie nie ma rozróżnienia na dni poza sobotą a i to nie przez cały rok. Jak mam dzień spokoju to czasem wypada niedziela, czasem czwartek a czasem poniedziałek :))
      Rany chyba wszyscy mają te buty ale zupełnie mi to nie przeszkadza bo są jednymi z takich które niby nic a jednak wszystko :)

  2. sonia · Maj 6, 2013

    Niedziela zaczela sie dlugasna wycieczka rowerowa nowymi szlakami ale zgubione kalorie szybko nadrobilam pierwsze na urodzinach chrzesniaka a potem na urodzinach siostrzenca. Jeden dzien i dwie imorezy dzieciece urodzinowe- tu nawet Chodakowska nie pomoze :(

    • erill · Maj 7, 2013

      ale może skakanka da radę? :D Ja tak po wakacjach i od razu po świętach miałam, że kalorie wskoczyły na niebezpieczny poziom a skakana bardzo prosto (choć nie bez bólu i zakwasów) pozwoliła mi wrócić do wagi sprzed :))

  3. Natalia · Maj 6, 2013

    Zachwyciłam się Twoją stylizacją, a najbardziej spodniami i oczywiście butami! Rewelacja!

    • erill · Maj 7, 2013

      Dzięki serdeczne :))

  4. www.fashionable.com.pl · Maj 6, 2013

    Bardzo, bardzo ładnie. Pięknie Ci w takich kolorkach:)

    • erill · Maj 7, 2013

      Dziękuje :)

  5. dzieckokwiatu · Maj 6, 2013

    Rzadko bywam i nadążam ostatnimi czasy – ale zmiana wyglądu bloga mnie się podoba i twoja osoba w tych kolorach

    • erill · Maj 7, 2013

      hah, to chyba jakiś znak bo ostatnio o Tobie myslałam właśnie :))) Dziękuje :))

  6. kayka · Maj 8, 2013

    no niedziela to u mnie jest już początek tygodnia :/ więc praca i zapierdzielando ajajaj……..
    EJ ODDAJ MI SWOJE NOGI NO! to takie słowo na wtorek. nie, czekaj, na środę już. :D

  7. schockobons · Maj 10, 2013

    jeeeeeeeeeejuśku! możesz mnie zbić, ale nie pamiętam kiedy tu ostatnio u Ciebie byłam! mam tyyyyle zaległości, ale już nadrabiam! :D
    nowy nagłówek widzę ( zajebisty swoją drogą :D ) no i Twoje stylówki zawsze mnie powalają na kolana :) :*

    miłego dnia :*

Skomentuj

