436. Nuda panie ;)

Przechodzę stan sfrustrowania swoją szafą. Codziennie staję przed stertą ciuchów z dylemantem; juz nie tylko nie mam w co się odziać; ale co gorsza z dylematem co ja mam nza szmaty w szafie i po jakie jajo je tam trzymam??? Chyba czas na metamorfozę i wyrzucenia na stale wszystkiego co sądziłam, że może byc fajne i znudziło mi sie po tygodniu trzymania w szafie. Bo nawet nie założenia. Chciałabym osiągnąć stan zen w którym mam w szafie cztery bluzy, siedem topów i legginsy, oraz kilka spódnic i sukienek. Oraz nie muszenia codzienniego przekopywania się przez lawinę dawno zakupionej odziezy o której istnieniu zdążyłam dawno zapomnieć. Póki co z potoku ciuchów jakie spadły na mnie w weekend wykopałam starą kieckę którą pokazywałam w czasach poczatków tego bloga i posiadania koszmarnie niewygodnych szarych butów ;)

Zestaw:

Kiecka, pelenryna, płaszcz – no name/ obuw – ebay

21 comments

  1. allabouteve · Kwiecień 14, 2013

    Chyba moja ulubiona Twoja stylizacja:P Buty są przeecudowne:)

    • erill · Kwiecień 15, 2013

      hahaha, serio? :D Dzięki ;D

  2. Mo Davidovicz · Kwiecień 14, 2013

    Ja konsekwentnie i z pierwszymi sukcesami realizuję plan odchudzania szafy z tego, co nie jest mi w niej potrzebne. Warto, bo to znacznie ułatwia życie i przynajmniej mam mobilizację żeby częściej robić pranie ;)

    • erill · Kwiecień 15, 2013

      Ja niestety notorycznie to odkładam na „potem jak będę miała więcej czasu” i to potem nigdy nie nadchodzi. Po prostu muszę się zmotywać wywalić te potoki szmat z szafy i bez sentymentu wyrzucić wszystko o czym nie pamiętam, nie pomyslałam i nie załozyłam w ostatnim czasie :)

      • Zuza · Kwiecień 15, 2013

        Daj znać jak będziesz wywalać to się pod oknem ustawię i sobie pozbieram :D

  3. Autrement Quotidienne · Kwiecień 14, 2013

    Mam coraz częściej te same problemy stając przed szafą, niestety…. a poza tym to wyglądasz świetnie :) sukienka bardzo mi się podoba w polączeniu z tymi sneakersami :)

    • erill · Kwiecień 15, 2013

      Chyba czas na zmiany :D Wiosna na całego ;)
      Dziękuje bardzo :)

  4. curlypurplepig · Kwiecień 15, 2013

    great photos! I love your dress!

  5. ilgattobianco · Kwiecień 15, 2013

    Oj, każdy ma chyba taki moment w swoim życiu :D Szczególnie na wiosnę ;)
    Swietnie wygladasz!

  6. erill · Kwiecień 15, 2013

    Dzięki serdeczne za komentarze :)
    Thnx for comment :)

  7. yoschimoto · Kwiecień 15, 2013

    Zestaw super, szczególnie z tymi butami !!! Ja niestety jeszcze nie zabrałam sie za wiosenne porządki – sama wizja przejrzenia wszystkich moich ciuchów mnie przeraża ;)

  8. Kamila · Kwiecień 15, 2013

    też chciałabym wyrzucić pewne rzeczy, ale brak mi odwagi- a bo jeszcze mi się przyda, może jutro to założę… i tak w kółko mówię…
    a tak na koniec to bardzo ładna jesteś!!

  9. kayka · Kwiecień 16, 2013

    ziomuś, zaraz Cie nic nie zostanie, przestan wyrzucac kg a zacznij wyrzucac ciuchy :D mozesz je wyrzucac do mnie haha, moj stan zen sie pojawia jak jest ich wiecej, a nie mniej :D

    buty zawodowe, tez takie poprosze:)))) aaa, see ju tudej!

    • erill · Kwiecień 22, 2013

      Czy Ty mi sugerujesz iżbym schudła? :D:D:D Po prostu mniej ciuchów zakładma bo ciepło jest :P

  10. Tara · Kwiecień 16, 2013

    a taki stan da się osiągnąć?;)
    jak dla mnie wyglądasz odjazdowo! nowoczesna na maxa! sukienką świetna! i pazurki!!!:))

    • erill · Kwiecień 22, 2013

      Nie wiem ;) Ale warto spróbować go osiągnąć :D

  11. Rykoszetka · Kwiecień 17, 2013

    Jak mogłaś zapomnieć o takiej sukience O_O

    • erill · Kwiecień 22, 2013

      Nie zapomniałam tak do końca ;) Raczej nie miałam nastroju żeby ją założyć ;)))

  12. Lenny Lemonade · Kwiecień 20, 2013

    Niezmiernie wkurza mnie, ze narzekasz na swoje, do jasnej ciasnej, sarnie długie jak niech to szlag nogi! Narzekac – to moje ja. Tobie – nie wolno.
    O.

    • erill · Kwiecień 22, 2013

      Dobrze mamo :D

  13. erill · Kwiecień 22, 2013

    Dzięki serdeczne za komentarze :)

Skomentuj

