433. DTR czyli DeTRoit :>

No dobra. Było śmiesznie, było wesoło i nawet trochę miło ale ja się pytam – łot daa fq? Nawet marzec mogłam zrozumieć z tym swoim depresyjno śniegowym nastrojem ale kwiecień? Moje buty łkają w kącie że chcą wyjść na dwór, moje letnie spódnice, szorty a nawet kurtki i płaszcze, piszczą ckliwie w szafie, że chyba o nich zapomiałam chodząc non stop w zimowych odzieniach. Jeszcze jeden poranek z cyklu pada śnieg w kwietniu a naprawdę zaprzestane wychodzenia z kołdrzanej jaskini aż do czasu kiedy to białe mokre i już irytujące coś zaprzestanie padania, wyjdzie słońce i zrobi się trochę cieplej niż na Syberii. Spoko śniegu, zwróciłeś naszą uwagę. Nawet rozumiem, że się stęskniłeś gdyż przez lata było cię jak na lekarstwo. Było ładnie, mam fajne fotki ale jednak wypada być Tiną Turner i umieć zejść ze sceny a nie drzeć się mimo, że ostatni przebój jaki się nagrało był drugim w całej karierze jak to jest w przypadku na przykład zespołu czuć, tudzież feel.

Proszęęę?

W ramach protestu i aury kompletnie niesprzyjającej wychodzeniu z domu odgrzebałam stare zdjęcia nocne baj GRYMUZAphotography.

Zestaw:

Bluza – sh/ Spódnica – coctail shock/ obuw – DeeZee/ Czapka – hustla

9 comments

  1. A. · Kwiecień 3, 2013

    DTR czyli Trzebnica? :) polecam, bo tu mieszkam :D

    • erill · Kwiecień 7, 2013

      Tak mi się jakoś skojarzyło w sumie :) Znamy się z Trzebicą i całkiem lubimy :)

  2. yoschimoto · Kwiecień 4, 2013

    Jestem za, niech śnieg idzie w cholerę i długo nie wraca, dość już zimowych swetrów…moje zresztą już w ramach protestu wylądowały spakowane w garażu, więc żeby się ubrać i nie zmarznąć muszę kombinować z tym , co sobie zostawiłam ;)

    • erill · Kwiecień 7, 2013

      No jak dla mnie, to może nie wracać przez najbliższych kilka lat. Ja niestety dalej mam swetry i bluzy na samym wierzchu bo jestem zmarźluch i lubię jak mi ciepło ;)

  3. Panna Ambrozja · Kwiecień 4, 2013

    Moja muzo! Jesteś po prostu genialna! Buty, rajtki, całość jest zachwycająca, obłędna, zniewalająca <3

    • erill · Kwiecień 7, 2013

      ojejku!! Dziękuje Ci bardzo za tak niezwykle miłe słowa :)))) :*

  4. Heartisabelle · Kwiecień 5, 2013

    mega stylówa :)

    • erill · Kwiecień 7, 2013

      Dzięki :)

  5. Little Glam Dress · Maj 10, 2013

    genialne połączenie:)

Skomentuj

