432. Stateczność ostateczność ;)

No więc zmian nie ma. Tak generalnie. Nowych zmarszczek nie odnotowałam, nic mi spektakularnie nie siadło, i nawet jeszcze żyje i oddycham, mimo iż gdy miałam lat kilka sądziłam że w tym wieku to sie już na pewno umiera.

A przynajmniej mumifukuje. Zmiana prefiksu przebiegła gładko i nadzywczaj nieimprezowo bo ciężko znaleźć ludzi oraz lokal który delikatnie nie wyprasza sprzątaniem szklanek około godziny pierwszej tuż przed koszyczkowym świętem. W ramach tegoż dnia wzbogaciłam się o złote trzewiki które w planach miałam odziać dzisiaj, z tym drobnym szczegółem iż pogoda miała plan zgoła inny i skończyło się na piętnastu warstawch oraz kozakach. Nełowej torebce w wersji mini prawie kopertowej czyli takiej gdzie jest pasek gdyż ja jednak uważam, że kopertówka to wynalazek jest wyłącznie czerwonodywanowy. I na dodatek szatański, gdyż zabiera swobodę ruchu kosztem sama nie do końca wiem czego bo torebka zwykła mieć u mnie drugorzędne znaczenie, daleko za butami. Nie znaczy to jednak iż się nie jaram, bo chciałam mieć od dawna ino samej nie zebrało mi się jej nabyć. Na koniec zaś coby udowodnić, jak bardzo jestem kobieca i jak jarają mnie rzeczy typowo kobiece dostałam ja kamerę która mnie jara od kilku miesiący i radość ma granic nie zaznała iż mam ją w końcu w domu. Taaa. Pracoholizm z całą pewnością mnie nie dotyczy. ;)

W ramach jakże wielkiego dopasowania do bożonarodzeniowej aury kontunuuję małą relację wakacyjną. I tak oto prezentuję zestaw odzieżowy oraz ruchomowo obrazkowy, na lekkie poczucie bryzy, coby nie zakopać się w zbyt głębokiej depresji pod kołdrą ;spod której wyszłam kwadrans temu w ramach celebrowania świąt. Tak, święta to doskonała pora na odsypianie ;) A jak u Was? :)

Zestaw:

Szorty – Cubus+DIY/ koszulka – F&F/ obuw – noname/ Czapka – Hustla+DIY

RUCHOME OBRASSSSSSKI!

4 comments

  1. martiarti · Marzec 31, 2013

    chcę już taką pogodę, cudowne zdjęcia!

  2. sonia · Marzec 31, 2013

    Ja zmiane prefixu przeszlamcponad miesiac temu i nie ukrywam, ze nie obylo sie bez tzw ciezkiej rozkminy i przyslowiowej bani do samego rana, z okazki tej przyodzialam sie w nowy tatuaz ktory ma mi przypominac o ulatujacych myslach…
    Filmik i zdjecia twe wpedzaja w gleboko depresje dlatego skladam oficjalna prosbe o zaprzestanie tego procederu!
    Co sie tyczy zas swiat to spedzam je na kolejnych ciezkich rozkminach dotyczacych tego czy wogole to wszystko jest jeszcze cokolwiek warte.
    To pewnie przez ten snieg po kolana.

  3. Agnieszka · Kwiecień 1, 2013

    fajny filmik i ta woda <3

  4. Klara · Kwiecień 1, 2013

    Nienawidzę Cię za te piękne słoneczne zdjęcia i filmik :>
    Co do torebki-to jest trochę zniszczona – na krawędziach i z tyłu :P

Skomentuj

