430. Palma mie bije!

Słońce gdzieżęsz??? Wiosno gdzieżęsz? Czasie wolny pełen wina białego ze sprajtem i pyszną carbonarrą pytam gdzieżesz jest i dlaczego tak daleko ode mnie..? Wróć! Nie Ty zimo, której się wydaje, że za Tobą tęsknimy. Nie Ty śniegu który mokro padasz, i już z całą pewnością nie Ty, mrozie. Ja chcę już znów gołe nogi i sandały.. Czas wolny, w którym trzeba tylko leżeć i trawić sporadycznie uzupeniając zapas trawienny. No dobra, może być nawet nie koniecznie wolny, ale bez cebuli. Proszę..? ;)

Zestaw:

Bluzka – sh/ top – F&F/ Spódnica – Coctail Shock/ obuw – sequinshoes/ Czapka – Hustla

15 comments

  1. Kathy · Marzec 22, 2013

    Hehe :) Świetny tekst i super zdjęcia :) obłędna czapka!!!!

  2. Sonia · Marzec 22, 2013

    No tak, gdyby wiosna założyła bloga miałaby więcej obserwatorów od samej Maff ;)
    Przyjdzie, przyjdzie nie bój.

    • erill · Marzec 27, 2013

      hahahahaha!!! :D EPicki tekst :D Ale pewnie by tak było ;))

  3. Tara · Marzec 22, 2013

    rany…taki wypad w tę paskudną naszą wiosnę, to naprawdę marzenie!!
    wyglądasz jak zawsze odjazdowo!!!
    świetne zdjęcia…aż poczułam słońce na twarzy….:))

    • erill · Marzec 27, 2013

      Nooo tylko plan był taki, że wracamy i robi się cieplej a nie jest tak samo zimno jak wtedy kiedy wyjeżdzaliśmy ;) Naładowane bateryjki zużywają się szybciej ;)))
      Dzięki! :))

  4. Madzia · Marzec 22, 2013

    Jak ja Ci zazdroszczę takiego wypadu! Patrząc za okno nie mam nawet motywacji zwlec się z łóżka, ale Twoje zdjęcia dodały mi trochę energii :)
    Spódnica jest boska, jakbym miała ładniejsze nogi to nie zastanawiałabym się zbyt długo i też bym taką nabyła ;D

    • erill · Marzec 27, 2013

      Rany ja bez tego wyjazdu od tygodnia siedziałabym w jaskini z kołdry ;)
      Dzieki :)

  5. Rykoszetka · Marzec 23, 2013

    Ale zapodałaś fociaki, to są jakieś temperaturowe tortury!

  6. ilgattobianco · Marzec 23, 2013

    Świetnie wyglądasz, bardzo ciekawy styl! :)

  7. Karolina · Marzec 23, 2013

    fajna spódnica ;)

  8. TheMaleStreet · Marzec 24, 2013

    zazdroszczę wyjazdu:) wyglądasz świetnie:)

  9. Fashion Split Personality · Marzec 27, 2013

    Rozmarzyłam się ;-)

  10. Sulanovska · Marzec 27, 2013

    Ależ piękna spódnica!
    Po wielu miesiącach poszukiwań, ja również znalazłam swoją!
    Jezu, masz takie piękne nogi, cały czas się na nie gapię :D

    • erill · Marzec 27, 2013

      ło rajuśku aż się zawstydziłam normalnie :D
      No na spódnic musiałam się trochę naczekać i w końcu złapałam taką o jaką mi chodziło ;) Ach to ciężkie zycie faszjonistki ;)

  11. erill · Marzec 27, 2013

    Dzięki serdeczne za komentarze! :))

Skomentuj

