428. Star Wars SuperHero

Im bardziej w zimę tym letniejsze klimaty mnie się łapia. Im większy śnieg tym chetniej wakacyjny pastel mi się odziewa i tylko syndrom zimnej stopy powstrzymuje mnie przed odzianiej lżejszego od kozaka obuwia. Oczywiście im dluższy dzień tym wiecej czasu na fotki na dworze dlatego ja mam swoje w pokoju. Logiczne, prawdaż. Od razu uprzedzam iż pokój nie jest mój a znanej fotograf Grymuzy a co bystrzejsi może dopatrzą się polsko muzycznych skojarzeń. Anyłej dzisiejszy wpis zawiera lakowanie produktu i sponsoruje go, poza bluzą, icon nails które wykonała mi super zdolna Kinga z Candy Studio. Mam je już drugi pełny tydzień więc moge na spokojnie i wiarygidnie popiać peany o ich trwalości, niwelowania mi rozdwojeń charakerystycznych dla mej płytki zimą, oraz zachwytu ludzkiego gdy widzą inni co mam na rękach. Rzec do tego należy iżesz jest to pierwszy żel na mych palcach i po poczatkowym szoku grubościowo pancerzowym nosi mi się go dobrze i przyjemnie. Wielkie ukłony należą się również Kindze za zrobienie mi na pazurkach ody do studia Ghibli. Co wtajemniczeni pewnie dopatrzyli się Totorowych paczałek i uśmiechu boga bez twarzy :) do szczęscia zabrakło mi Calcifera ale nie znalazłam fajnych inspiracji do jego wykonania. Bo dodać trzeba iż Kinga zrobi Wam wszystko co sobie zażyczycie i wykona to z niezwykłą starannością :) Tak więc jeśli w Waszych inspiracjach pojawiają się icon nails i jesteście z Wrocka i macie niepohamowaną ochote na szaleństwo pazurkowe to wbijajcie do Kingi z Candy :) Jakby orzyszły Wam do głowy jakieś pytania związane z żelnails to chętnie odpowiem :)

Btw. Fajna datę mamy dzisiaj ;)

Zestaw:

Bluza – love it shop/ spodzień – Cubus/ czapka – Hustla/ obuw – Stradivarius

8 comments

  1. Rysia · Marzec 13, 2013

    Pazurki czad!

  2. Agus · Marzec 13, 2013

    Genialna bluza i czapa:) Świetnie wyglądasz

  3. yoschimoto · Marzec 14, 2013

    Słodkie te paznokietki – to żel czy lakier hybrydowy? Uwielbiam fioletowe ściany, fajnie sie wpasowałaś na jej tle ;)

    • erill · Marzec 19, 2013

      Nie to żel :) Hybdryda ma o wiele mniej możliwości kolorystycznych :) Dzięki :)

  4. Panna Ambrozja · Marzec 14, 2013

    Czapa! Wciąż zachwycasz kochana! ;)

    • erill · Marzec 19, 2013

      Dzięki Ci dobra kobieto :))

  5. ladysport · Marzec 17, 2013

    Jakie masz super paznokcie!:)

  6. erill · Marzec 19, 2013

    Dziękować wam serdecznie za komentarze :)

Skomentuj

