423. Sowa

Mój radosny i entuzjastyczny nastrój trwa. Atakujące mnie zewsząd klony wszystkich i wszystkiego oraz zdjęcia, które już w miniaturce mówią do mnie „spotkanie jakże oryginalnej i kreatywnej grupy szafiarek, która tak inspiruje blogosferę”. W ramach wyróżnienia się własnego, zakupiłam więc czepiec który mają już wszyscy, których liczba fanów dawno przekroczyła Erillkowe zdolności matematyczne by je ogarnąć. W zasadzie chyba musiałabym zacząc chodzić nago lub w worku jutowym, a i to nie dałoby mi gwarancji pełnej, by przestać mieć styl szafiarki a mieć swój. A jako, że swojego nie mam, to zaadaptowanie tych samych elementów które są wszędzie nie wymaga specialnego wysiłku. W szczególności rano, gdy mój mózg ma wydajność ameby. Dlatego mam snapbacka z kontrowersyjnym i jakże podkreślającym moją alternatywność faszjonową hasłem, opatrzoną wszeż i wzdłuż ramoneskę z kożuchem, oraz niepowtarzalne i jedyne w swym fasone buty z jakże oryginalnymi złotymi akcentami. Powiew swieżości godny tygodniowej bułki z tesco.

Zestaw:

Spodnie – H&M/ buty – sequinshoes/ koszula – vintage/ bluza – NewYorker/ kurtka – F&F/ czapka – Hustla

15 comments

  1. Lewicka Magda Majka · Luty 20, 2013

    a mie sie podoba

  2. yoschimoto · Luty 20, 2013

    No i fajnie, trudno zawsze silić się na oryginalność ;)))))

    • erill · Luty 22, 2013

      rzecz w tym, że nawet się nie siląc się najcześciej nie da ;) Soł po co? ;)

  3. Lenka · Luty 21, 2013

    bardzo fajna stylizacja. koszula i kurtka genialne :)

  4. kaczaniak · Luty 21, 2013

    no ale Ty wcale nie jestes jakas oryginalna. czapka skopiowana od maffashion a inne rzeczy równiez nie sa jakas nowoscia…

    • erill · Luty 21, 2013

      łaaaaał, seriooo? Oślepiła mnie odkrywczość Twojego komentarza. Jestem również pod ogromnym wrażeniem Twojej niezwykłej umiejętności czytania ze zrozumieniem. Naprawdę mi imponujesz :D

  5. Sulanovska · Luty 21, 2013

    Mamuniu!
    Koszula jest boska! :O
    Co do naszych kochanych anonimków: jak powielasz chociażby jeden element – jesteś linczowana, bo kopiujesz ‚topowe’ blogerki, a zrobisz coś oryginalnego – wyglądasz jak klaun.
    Ah trudno im dogodzić <3

    • erill · Luty 22, 2013

      Dziękuje :))) Staroć z szafy dziadka :)
      Dla naszych anonimów samo istnienie jest powodem dla których można się przyczpić więc należy po prostu z usmiechem robić swoje. Tym większym im bardziej próbując osmieszyć mnie pokazują swój poziom :)

  6. Kathy · Luty 21, 2013

    suuuper! świetna czapka!

  7. Miss Ferreira · Luty 21, 2013

    Uwielbiam Cię bezgranicznie!

    • erill · Luty 22, 2013

      Jako i ja Ciebie :D

  8. Sonia · Luty 22, 2013

    Fajnie Ci w tym wszystkim

    • erill · Luty 22, 2013

      A dziękuje Ci dobra kobieto :)

Skomentuj

