422. Dokąd pędzisz szalona..?

Nie rozumiem co się dzieje. Budzę się we wtorek po południu a kładę w niedzielę nad ranem. W połowie kwietnia jaram się polskimi włochami a potem jestem już na przełomie wrześna i października w Kołobrzegu. Ledwo z suchymi ustami z nerwów wchodziłam na salę pisać maturę z polskiego a za chwilę to wspomnienie przekracza granicę dekady temu. Czemu mijają trzy minuty od chwili gdy o piątej rano kładę się spać i jest już wpół do dziesiątej? Dopiero wyprowadzał się z domu mój brat a za chwilę będzie ósma rocznica chwili gdy wsiadał do pociągu do Katowic by tam wsiadać w samolot. Dopiero wsiadałam do metra w Tokyo a już mija siedem lat. To musi być spisek jakichś złośliwych skrzatów. Czas nie może tak pędzic. Kiedy znajdę chwilę na to by go celebrować skoro tak wiele się dzieje na przestrzeni „kwadransa”??

Zestaw:

Bluza – Cubus/ Spódnica – H&M/ Buty – Sekłin szuz/ Biżut – ęą/ Czapka – Staff by Maff

9 comments

  1. Klaudia ef · Luty 11, 2013

    Fantastyczne zdjęcia <3
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie

  2. Kathy · Luty 11, 2013

    Super bluza! Dawno kupowałaś? Naprawdę jest rewelacyjna :)

    • erill · Luty 17, 2013

      Z dwa miesiące temu w Cubusie na dziale męskim. Z dwa tygodnie temu widziałam jeszcze, że są :)

  3. E · Luty 11, 2013

    Nad tym samym się zastanawiam, ale nie dochodzę do żadnych wniosków…

    Buty!!

  4. personanongrata · Luty 11, 2013

    słowa- prawda najprawdziwsza i zdziwienie, a wszystko to na raz.
    botki są piękne <3

    pozdrawiam
    persona non grata

  5. babooshki · Luty 12, 2013

    Świetna bluza, buty, które planujemy kupić.. i wszystko. ;p
    Czas pędzi – z jednej strony to nie tak źle;)
    Pozdrawiamy, Donna i Kejt

  6. moniezja · Luty 13, 2013

    mega buty!;)

  7. erill · Luty 17, 2013

    Dzięki wielkie za komentarze :)

  8. Sonia · Luty 18, 2013

    Taaaa, imienniczko droga, wczoraj skończywszy magiczne 30-ści postanowiłam więcej nie rozkminiać mijającego czasu tylko cieszyć się, że jeszcze tu jestem, względnie zdrowa, zadowolona, sprawna, kochana i kochająca. Tyle. Starczy. Jedyne nad czym się zastanawiam to czy fakt, iż pamiętam swoją 18-tkę co do sekundy to oznaka tego, iż mam genialną pamięć czy tego, że było to jakby wczoraj…

Skomentuj

