419. Bad brain day.

Jeśli sądzicie, że złe dni to tylko trzynastego to rzec muszę że w mym przypadku trzynasty rzadko kiedy jest dniem szczególnie innym od pozostałych. Chyba, że mówimy o trzynastym grudniowym, ale to całkiem inna kategoria. Co jakiś czas trafia się układ planet który magentyzuje życie i rzeczywistość Erillkową i sprawia, że absolutnie wszystko idzie bocznym, krzywym i wyboistym torem wobec tego którym chodzi zazwyczaj. I tak zaczyna się niewinne bo na przykład migreną. Dzien pierwszy, drugi, czwarty, zaczynam gryźć ludzi, syczeć i biega za mną hycel w obawie, że mam wściekliznę i zaraz pozarażam każdego kto zbliższy się na odległość dwóch metrów ode mnie. Potem jest już tylko lepiej, bad hair day, bed face day, bad brain day i tak docieramy do etapu amebyzmu całokształtowego który sprawia, że przez trzy godziny Erillek stara się stworzyć przynajmniej trzy zrozumiałe dla kogokolwiek poza mną zdania. Fiasko. Idę spać. Fotki z czasów gdy na dworze było po prostu ładnie choć momentami ciut za mroźno ;)

Zestaw:

Bluza – Sugarpills/ Spodnie – Tally Weil/ Buty – EMU/ Czapka – Auchan

19 comments

  1. Alex · Styczeń 29, 2013

    wariat:) sliczne fotki, a Ty wygladasz pieknie i promiennie ;-)*

  2. allabouteve · Styczeń 29, 2013

    genialne zdjęcia!
    i kocham tę bluzę!

  3. noutmeg · Styczeń 29, 2013

    jak mało kolorków jak na Erillka! czyżby ten amebyzm całokształtny? ;)

    • erill · Styczeń 31, 2013

      Mało? :D
      Obawiam się, że kreatywność też była na poziomie amebycznej ;) Ale spoko już się odkopałam ;)

  4. Cherpiteux · Styczeń 29, 2013

    god damn it, woman. mam tak samo, zią. :-/
    tylko nie mam takiej bluzy i takiej czapki, żeby sobie pokolorować szarówkę… bo ładny set barw, znów :)

    • erill · Styczeń 31, 2013

      Uff, czyli nie jestem sama w tej studni rozpaczy i walących się na głowie wszelkich złych okoliczności przyrody.
      A dziękowac :D

  5. Kathy · Styczeń 30, 2013

    fajna czapa :))

  6. Anna · Styczeń 30, 2013

    Pozytywnie . Bardzo mi się podoba naprawdę . No i bluza mistrzostwo !
    Pozdrawiam.

  7. Żużu · Styczeń 30, 2013

    Dla mnie piątek trzynastego to każdy pojedynczy dzień od stycznia do lutego… Nie do życia wtedy jest życie i ja. Dzisiaj np. prawie mnie zmiażdżyła bryła lodu spadająca beztrosko z dachu. Oddajcie nam wiosnę, oddajcie nam normalne funkcjonowanie!
    To tyle na temat=P
    Wyglądasz super! Cieszę się, że jest nas więcej- kolorowo nastawionych!:) Uwielbiam Twój dystans do siebie:) dwie foty (zapewne wiesz, o których mowa;p) rozbawiły mnie okrutnie, świetne!

    • erill · Styczeń 31, 2013

      Rany julek jakbym miała taki miesiąc jak miniony tydzień to pokroiłabym sie plastykową łyzeczką. Naprawdę.
      jak to bryła lodu?? O_o matko bosko z córką i synem !!!
      A dziękuje Ci bardzo :D Wiesz no nie można mimo okoliczności być zbyt poważnym ;)

  8. Rykoszetka · Styczeń 30, 2013

    Świetne, szalone fotki :D

  9. yoschimoto · Styczeń 30, 2013

    Może dopada cię zimowa depresja? ;) Łączę się w bólu, u mnie też ostatnio często pod górkę, byle do wiosny ;)))) Śliczne kolorki, no i bluza…zazdro ;)

    • erill · Styczeń 31, 2013

      Raczej dopadła mnie tygodniowa migrena i wszelkie inne możliwe dolegliwości potęgowanie niewyspaniem i niewypoczęciem ;) Ale chyba zaczynam już wychodzić na prostą więc dość smutów ;)
      Dziękować Ci bardzo :)

  10. erill · Styczeń 31, 2013

    Dzięki serdeczne za komentarze! :)

  11. Bo4Go- iphoneography of fashion · Styczeń 31, 2013

    ale bosko! jestem tu pierwszy raz, ale już wiem, że teraz będę tu częstym gościem! Twój styl jest rewelacyjny!
    pozdrawiam

  12. Justyna · Styczeń 31, 2013

    Erill, uwielbiam tę bluzę i spodnie, kolor czapki i szminki wspaniale się uzupełniają:) Zabawnie i stylowo po prostu!

  13. famfaramfam · Luty 2, 2013

    kolorystyka jest idealna! ♥

  14. Improwizuje · Luty 15, 2013

    Kolorystyka bardzo fajna, a mnie interesuje kolor tej szopy bo jest super. Taka jest oryginalna czy była retuszowana?

Skomentuj

