415. Richard Parker czyli o dziubku w paski

W ramach wprowadzania nowej jakości w swe barwne życie towarzysko poza pracowe z nowym rokiem; wraz z bliskim gronem osób zwanych przyjaciółmi albo ewentualnie kołem wzajemnej adoracji spędzenia współnie czasu; postanowiliśmy odwiedzać kino częsciej niż tylko celem skorzystania z bankomatu albo skrótu między jedną ulicą a drugą kiedy jest za zaimno by zbyt długo przebywać na dworze. I tak całkiem sprawnie nam idzie bo w przeciągu minionego miesiąca w kinie zasiadłam aż dwa razy i oba razy na sali kinowej a nie na huśtawkach lub na krześle celem związania sobie buta.

Owym drugim była wizyta na Pacyfiku celem poznania życia pewnego słodkiego kicurka który myślałam ma na imię Pi. Imię ma tu drugorzędne znaczenie aczkolwiek polecam nie spóźnić się na seans; gdyż wtedy można poznać pełną historię tego imienia oraz usłyszeć najbardziej barwnie opowiedziane wprowadzenie do kilku wiar jakie słyszałam ever w swoim życiu. Idąc na ten film nie miałam oczekiwań innych od zastania ładnych obrazków na wielkim ekranie. I nie rozczarowałam się w ogóle a jeszcze wiele ujęć po prostu zafundowało mojej szczęce wizytę w garażu podziemnym na poziomie minus dwa. Piękne. Scena puszczania lampionów na wodzie jest po prostu obłędnista. A jak jeszcze ogląda się ją z rzędu szestanstego (jedyne słuszne rzedy na czy De to te najdalsze) w 3D to zdecydowanie może odebrać na chwilę dech. Jest naturalnie takich scen wiele. Na jednych animacje widać bardziej, na innych mniej ale nie zmienia to tego, że zewsząd atakuje Twoje oko, mózg, ucho oraz coś tam w środku stos tak pięknie wykonanych obrazków że nie chce się wychodzić z kina. Nawet jeśli film jest trochę przydługawy. Bo jest. Kilka wątków można było spokojnie skrócić bez utraty wrażenia a zachowując swoisty niedosyt widza który być może zechciałby jeszcze raz zobaczyć film w kinie celem dopatrzenia się kolejnych detali. Kilka wątków jest zaskakujących, jest gdzie się uśmiechnąć, są sceny gdzie człowiekowi pocą się ręce z nerwów albo oczy z powodu klimatyzacji zbyt mocno wiejącej w oczy naturalnie ;) Zdecydowanie warto iść do kina. Nie spodziewajcie się obłędnej fabuły w tym filmie, bo mimo, że ładna; tchnie w wielu miejsach zbytnim Coelhonizmem ale ja tam dla ujęć lampionów na wodzie oraz wsochodu słońca i sztormu to naprawdę jestem w stanie tego po prostu nie zauważać. Jeśli się wybieracie do kina to polecam dokładnie patrzenie na wyspę ;) Dla tych którzy byli, widzieli i dostrzegli jakby co zapraszam w komentach do wrażeń i dzielenia się swoją spostrzegawczością ;)

Zestaw:

Czapka – vintage/ bluza – NewYorker/ Spodnie – Tally Weil/ Obuw – EMU/ Kurtka – F&F/ dzwiękouszoochraniacze – Flo/ bizut – H&M

11 comments

  1. the spot · Styczeń 16, 2013

    super, kolorowo i żywo jak zwykle :)

    pozdrawiam

  2. Cherpiteux · Styczeń 16, 2013

    Bardzo, bardzo mi się podobają te kolorky. Gdyby wszyscy tak się zimą nosili, do tego jedli pomarańcze i sorbety malinowe, zima byłaby najpiękniejszą i najśliczniej pachnącą porą roku :D

    • erill · Styczeń 21, 2013

      A co racja to racja :) U mnie z lekka jest odwrotnie bo mi się zimną łatwiej chodzi w kolorze niż latem :)

  3. Zuza · Styczeń 17, 2013

    Wyspa, w kształcie człowieka, była chyba symbolem aktu kanibalizmu. Pi zaczyna od zjedzenia kawałka wyspy i to go ratuje. Oczywiście jeżeli założymy, że chcemy wierzyć w bardziej przyziemną, racjonalną wersję historii Pi

    • erill · Styczeń 21, 2013

      Oczywiście jeśli założymy :) Co ciekawe z naszej kilkuosobowej grupy w kinie tylko ja zobaczyłam jaki kształt ma wyspa. Nie wiem czemu ;) Stąd też wiedząc, że widac można to przegapić poleciłam spojrzenie na to dokładnie bo wiele rzeczy w początkowym łał (dla tych co ksiązki nie czytali) może umknąć :)

  4. Kokorinoo - Paulina · Styczeń 18, 2013

    aaaaa oddawaj czapke ! dzieki, ze do mnie wpadłaś ! :)

    • erill · Styczeń 21, 2013

      Ej no ale to prezent od mojej mamy :D Czapce może być smutno ;)
      Ja tez dzięki że zechciałaś wpaśc i do mnie :)

  5. Mili · Styczeń 18, 2013

    świetnie, bardzo mi się podoba, czapa jest boska! :)

  6. Karolina · Styczeń 18, 2013

    Kolorowo i bardzo pozytywnie ♥

  7. jestemtylkosenm.blogspot.pl · Styczeń 19, 2013

    bardzo tu kolorowo, pozytywnie, w zasadzie podoba mi się

  8. erill · Styczeń 21, 2013

    Dzięki serdeczne za wszystkie komentarze :))

Skomentuj

