413. Porożec

Sprzęty Erillka nie lubią. Nie wiem czy wynika to z tego, że kiedyś jakaś obca cywilizacja wszczepiła Erillkowi jakiegoś chipa czy namagnetyzowala wyatkowo złosliwymi jonami. Jaka by to nie była przyczyna i czy tkwi w całości mej niezwykłej osobowści czy tylko w jakiejś płytce w mózgu nie zmienia to faktu, że przy mnie sprzety nie działają. Drukarka która działa i nie wykazuje braku tuszu, braku kartek, błędu tuszy, błędu kartek, błędu kabla i błędu shizofrenicznej osobowości gdy znajduje się metr ode mnie – to nie drukarka. Tak samo komputer, sygnał internetowy czy mój ostatni bohater pojazd czterokołowy zwany piesczotliwe złośliwą mendą która mnie absolutnie uwielbia. Dzisiejszego dnia na przykład na dowód swojego wielkiego przywiązania oraz oddania i szczerej, dozgonnej miłości postanowił przed 50 minut nie włączyć się w ogóle ;) Tak on mnie musi kochać.

Zestaw:

Bluza – NewYorker/ Spodnie – H&M/ Buty – DeeZee/ Czapka – StaffByMaff/ Biżut – H&M, Maja Racka

15 comments

  1. Klara · Styczeń 10, 2013

    ale masz świetne włosy i buty! :)

  2. Sonia · Styczeń 10, 2013

    no obłędne te buty!
    i przecież nie od dziś wiadomo, że rzeczy mają duszę…tzw. „złośliwość rzeczy martwych” jest w rzeczywistości precyzyjnie przemyślanym spiskiem przeciwko naszemu zdrowiu psychicznemu! kiedyś rzeczy przejmą panowanie nad światem… a w sieci będą krążyć blogi kochliwej pralki, uwielbiającej modę sokowirówki, introwertycznego kaloryfera i ekscentrycznego forda fiesty ;)

    • erill · Styczeń 10, 2013

      O ekscentrym podejrzewam bardziej citroena xantie aniżeli forda fiestę ;) Chyba, że piszesz z doświadczenia :PP
      uwielbiam te buty. Załuję, że tak rzadko mam okazje w nich w sumie chodzić

      • Sonia · Styczeń 10, 2013

        doświadczenie większe mam z niezniszczalnym nissanem sunnym (który ostatecznie zniszczył się wywalając własne resory wprost do tylnego bagażnika) oraz z uczciwą, wierną i nie chowajacą urazy skodą fabią, która jest idealnym rzeczem martwym, mimo ze nie raz była…bita :/

        A w butach chodź ile wlezie, albo….oddaj ;) Adres do wysyłki mogę przesłac na priv ;)

      • erill · Styczeń 10, 2013

        U mnie do tej pory niezadowna były Krycha, zwana bordową strzała albo po prosti micubiszim karizmą, nigdy nie popsuł mi się ten pojazd tylko wymagał wymian ekspoatacyjnych sprzętów. Ale jak tylko zmieniłam go na inny to ten inny wykazał, że jednak wolał poprzedniego właściciela i tydzien po przejęciu zaczął robić dziwne numery.
        W butach chodzę rzadko bo generalnie przywarłam do fotela i biurka pracując ;) I rzadko generalnie wychodze ;)

  3. kayka · Styczeń 11, 2013

    butyyyy
    ale to jak Ty funkcjonujesz w tym swiecie jak Cie sprzety nie lubia? aparat i kamera Ci posluszenistwa nie odmawiaja?:)))

    butyyy

    cjhyba sie powtarzam..

    • erill · Styczeń 11, 2013

      Na szczęście aparaty działają bez zarzutu :D za to z wieloma zarzutami działa drukarka czy internet na kompie w pracy ;) równowaga w kosmosie te sprawy :D

  4. MikalaFashion · Styczeń 11, 2013

    bardzo mi sie podoba ten zestaw, na luzie, ale oryginalnie ;)

  5. Ani AJ. · Styczeń 12, 2013

    mmm rewelacja :D zapraszam do mnie ;)

  6. Secondhand Dandy · Styczeń 12, 2013

    Kontrast pomiędzy dołem a górą jest ujmujący, niby obie cześci do siebie nie pasują, ale razem harmonijnie sie zgrywają! Brawo :D

  7. erill · Styczeń 13, 2013

    Dzięki serdeczne za komentarze :)

  8. Miss Ferreira · Styczeń 13, 2013

    Jakie nooogi! I zarąbiste buciory! U mnie w domu na ten przykład takoż sprzęta się buntują:
    telewizor – jak się włączy to pijemy szampana
    myszka od kompa – wykańcza mnie psychicznie, działa tak źle, że nie mogę z jej pomoca kupić nowej na alegro!

    • erill · Styczeń 13, 2013

      hahaha, ja szampana ostatnio pijam w ramach bo jest smaczny i chilluje mnie w chwilach wysokiego stresu terminowego ;)) Ale na drukarkę mam sposob taki, że uzywam jej na tyle wczesnie ze jak nie zadziała teraz, to mam czas, żeby zadziała jutro, pojutrze, albo i nawet za trzy dni ;)
      A myszka to menda złośliwa!!! Ona czuje, że chcesz ją wymienić. Na pewno! ;)

  9. Deliaa · Styczeń 14, 2013

    zazdroszcze takiego świetnego stylu!

    obserwujemy?

  10. Coline · Styczeń 15, 2013

    Great shoot !

    Coline !

Skomentuj

