412. Mamy przerąbane jak pinokio w krainie termitów ;)

Z okazji tego, że nawet aktorzy w serialach potrzebują świat przechodzę chwilowy odwyk od ogladania przystojnych, złych ale jakże czarującyh wampirów o mniej lub bardzej melodyjnych akcentach. Nic stracego; na posterunku zawsze trwa nieśmiertelny Disney oraz Pixar. Teraz uwaga – będą wstydliwe wyznania Erillkowe. Otóż Erillki kochają bajki. Od lat uwielbiam Mała Syrenkę, zawsze płacze na Królu Lwie i konam ze śmiechu na Mullan oraz Nowych Szatach Cesarza. A jeszcze w komplecie o każdej porze dnia i nocy obejrzę Potwory i ska, Epokę Lodowcową czy też Shreka. O anime to nawet nie wspominam bo kocham od lat z Neon Genesis Evangelion i cudami od studia Ghilbi na czele. Większość tych tytułów widziałam po kilka.. naście razy ;) wśrod prawdziwych filmów takie statystyki ma tylko K-PAX, Asterix i Obelix Misja Kleopatra, LOTR, Harry Potter oraz Forrest Gump. Też tak macie czy tylko ja lubie te same znane kotlety?;)
Chwilowo na fotach gości w glorii i chwale garaż. Jako, że mam taką super prace w domu nie mam za wielu okazji odwiedzania pomieszczeń innych od pracowni, kuchni i sypialni która stała się ostatnio też pokojem „fitnessowym”;)

Zestaw:

Bluza – Army Gets Down/ Spodnie – Zara/ Buty – F&F/ Czapka – gift/ biżut – Zara – DIY

24 comments

  1. kayka · Styczeń 8, 2013

    Ghibli robi robote, najlepsi są. A bajki to jest piękna sprawa- ja bym tylko bajki mogła oglądać, ale te dobre, bo te nowe niektóre to są takie badziewia że się w głowie nie mieści niekiedy :))) ale stara liga to jednak jest coś- achhh wspomnienie czasów młodości :D

    • erill · Styczeń 9, 2013

      No z nowych bajek to w zasadzie na palcach jedej ręki policzyłabym te fajne i to byłyby najnowsze produkcje Ghilbi własnie :) Ja dlatego ogądam głownie te znane i lubiane ;)

  2. yoschimoto · Styczeń 8, 2013

    Podobuje mi się, szczególnie czapka ;) Mała Syrenka to była moja ulubiona bajka w dzieciństwie,,,ech, to były czasy…i ten stan umysłu, który wszystko chłonął i wszystkim się fascynował…;)

    • erill · Styczeń 9, 2013

      Ach jak ja strasznie chciałam mieć taki piekny głos jak Ariel ;))
      Dziekuje ;)

  3. Kathy · Styczeń 8, 2013

    Cudny naszyjnik!!!!

  4. Kath · Styczeń 8, 2013

    Jaki szlachentny naszyjnik,Erillku! :)

  5. Panna Kazikowa · Styczeń 8, 2013

    ODDAWAJ NASZYJNIK! ;)

  6. Vanilla · Styczeń 8, 2013

    Jak dla mnie trochę przekombinowane, ale to może moja zachowawczość :) Bo tak każdy z elementów podobałby mi się z czymś bardziej stonowanym :)

  7. M.Ortycja · Styczeń 8, 2013

    nie ma się czego wstydzić, ja też uwielbiam bajki, a anime to oglądam razem z chłopakiem nawet :)
    zajebistą bluzę masz, dziewczyno! :)

    • erill · Styczeń 9, 2013

      Nie no ja się nie wstydzę ;) Dzięki :)

  8. hondzia5xd · Styczeń 9, 2013

    wyglądasz IDEALNIE ! Spodnie, naszyjnik, wszystko genialnie! ♥

  9. Sonia · Styczeń 9, 2013

    Lilo i Stitch – absolutny wyciskacz łez, Spirited Away – magia anime w najczystszej postaci, Trio z Beleville – genialny soundtrack i niepowtarzalna kreska, Madagaskar i jego gwiazda, idol oraz wzór czyli Król Julian oraz Gnijąca Panna Młoda czyli Burton dla nieco starszych dzieci. To taki mój mini ranking :)

    • erill · Styczeń 9, 2013

      Oooo Lili I Stich!! :D Zapomniałam o kochanym Stichu :D, no Spirited Away znam na pamięc i nigdy mi się nie nudzi. Król Julian jest bezkonkurencyjny :D A na Gnijącej Pannie byłam swegoc zasu dwa razy w kinie :)))

  10. Isia · Styczeń 9, 2013

    ehh te przystojne wampiry z cudownymi akcentami… odliczam juz dni <3 :D

    • erill · Styczeń 9, 2013

      No jeszcze tylko osiem :P

  11. erill · Styczeń 9, 2013

    Dzięki wielkie za komentarze! :)))

  12. Ki · Styczeń 9, 2013

    Ojaaaaa…. ale zacne foty! A bluzę kochałabym! ;) Może sobie taką sprawię??? Jakby co to odgapiam od Ciebie i oficjalnie się przyznaję! :)

    • erill · Styczeń 9, 2013

      Ha, zdolny małzu robił :D
      Sprawiaj se sprawiaj, mega fajna i w dodatku ciepła :)) Polecam bardzo :)))

  13. Justka · Styczeń 9, 2013

    Erillku Ty jak zawsze wyglądasz obłędnie :)
    a na Małej Syrence to ja płaczę od kiedy miałam 4 lata i przez 20 nic się nie zmieniło:)
    8 dni! Nie wiem czy wytrzymię :)

    • erill · Styczeń 9, 2013

      Dzieki Ci serdeczne :D Cieszę się, że nie jestem sama w tych wzdrygach duszy i oczu na te stare i znane na pamięć juz bajki :)
      Ja sobie zostawiłam nawet ostatni odcinek do obejrzenia razem z nowym :P Coby nie wyprztykać się ze wszystkiego ;))

  14. dzieckokwiatu · Styczeń 9, 2013

    Przy twoich zdjęciach można dostać kompleksów nawet na punkcie własnej małżowiny usznej! :D Co do bajek: kocham bardzo. Od Mulan po Anastazję… Król Lew? Jezu uwielbiam. Znam prawie na pamięć! A Esmeraldą to będę niedługo. Się pokażę :D

    • erill · Styczeń 10, 2013

      Król Lew dobry na wszytsko, a w Mullan kocham najbardziej smoka :PP
      Się poka poka ;)

  15. Miss Ferreira · Styczeń 13, 2013

    K-Pax <3
    Poza tym Zbynio by Cię pokochał dozgonnie za te bajki :D

    • erill · Styczeń 13, 2013

      No paczaj jakież podobieństwo dusz :D

Skomentuj

