407. Bad boys ;)

Macie jakieś plany na święta? Ja planuję spać, czasem spać, ewentualanie spać, sporadycznie uciąć sobie drzemke i dla odmiany zasnąć na kanapie. Kreatywnie, wiem. Dobra może czasem otworzę oko żeby obejrzeć jakiś serial. Chwilowo namiętnie wciągam Pamiętniki Wampirów i niczym podlotek jaram się panem Damonem Salvatore. Ostatni raz kiedy jarał mnie tak jakiś pan aktor było to w czasach gdy Lost był jeszcze fajny, tajemniczny i nieprzejedzony a na pana Sawyera naprawdę przyjemnie mi się patrzyło. Swoją drogą interesującym zbiegem okoliczności pan aktor (którego imienia pozwolę sobie nie pamiętać) który jara mnie teraz grał też w Lost tylko, że wtedy jego blask zdecydowanie przyśmiewał pan blondi namiętnie czytujący ksiązki. Co ciekawe będący tym samym konstruktem charakterologicznym którym jest teraz Damon i ktorym szczyci się również Eric z true blood. Pod warunkiem, że przemilczymy sezon czwarty na który należy spuścić kurtynę wstydu i zapomnienia.

Zestaw:

Bluza – NewYorker/ legginsy – House/ Buty – DeeZee/ Czapka – KollanaFashion/ biżut – H&M

17 comments

  1. Isabel Drafts · Grudzień 20, 2012

    Genialne buty!

  2. lena · Grudzień 20, 2012

    buty są świetne! ach!!!

  3. shinysyl · Grudzień 20, 2012

    bardzo ciekawa stylówa, print na legginsach genialny:)

  4. Sonia · Grudzień 20, 2012

    to się nazywa cudowne lata 80′ :) A mój plan to spędzanie jak największej ilości czasu z rodziną i znajomymi i cieszenie się ich obecnością i wchłanianie ich niczym bożonarodzeniowego karpia!! A z seriali to ja tylko „Trawkę” wciągnęłam i dosłownie się uzależniłam!

    • erill · Grudzień 28, 2012

      Moje lata młodości to musza być cudowne :P
      trawkę próbowałam ale jakoś dziwnie się nie wkręciłąm. Moze nie ten czas albo nie ten odcinek :)

  5. Aldona · Grudzień 20, 2012

    O tak panowie Damon Salvatore i Eric Northman są niesamowicie pociągający !!! Na skośnym suficie nad moim łóżkiem zawiesiłam zdjęcie Damona z dopiskiem: I wanna do bad things with you! Mam kompletnego świra na punkcie tych seriali :)

    • erill · Grudzień 28, 2012

      hahaha, ja może na true blood już trochę mniej ale kilka miesiący moim dzwonkiem był utwór z tego serialu własnie :P A Damon jest cudowny. Co prawda momentami mocno dziwnie i kompulsywnie się zachowujacy i mający dosć sporą konkurencje w postaci Klausa w obecności Caroline jedynie ale i tak z przyjemnością i czasem żalem mi się na niego patrzy ;)

  6. M.Ortycja · Grudzień 21, 2012

    ja planuję czytać książki, oglądać seriale i obżerać się pysznościami :)

  7. Kathy · Grudzień 21, 2012

    świetna bluza :)

  8. Justka · Grudzień 21, 2012

    Też kocham Damona :D ale poczekaj do następnych sezonów gdzie będzie Klaus…. Ahhh :) No i brat Eleny też się wyrobił :D a z Czystej krwi Eric i Alcide <3 sama się czuję jak napalona nastolatka :D

    • erill · Grudzień 28, 2012

      Doczekałam już Klausa i rzec muszę że go lubie jedynie w scenach wobec Caroline. Jest wtedy taki słodki. Poza tym jest trochę za zły i egoistyczny. Ale strasznie za to kojarzy mi się z Chrisem Martinem z Coldplay ;P Ach Alcide, tak, tak, zdecydowanie tak :D

      • Justka · Grudzień 29, 2012

        A ja go lubię ogółem, chociaż w ostatnim odcinku już mniej. Szybko lecisz z tymi sezonami :)

      • erill · Grudzień 29, 2012

        którym ostatnim? 4 czy 9?
        Szybko lecę bo dużo pracuje a serial leci sobie w tle :) oglądam go jednym okiem ;) Czasem dwoma jak ostatnie odcinki trzeciego sezonu przy których ryczałam jak bóbr ;)

  9. marta · Grudzień 22, 2012

    swietny outfit!! lubie twoj styl :))

  10. erill · Grudzień 28, 2012

    Dzięki serdeczne za komentarze :)

Skomentuj

