406. Jestę 80’ówą

Odkryliśmy z małżem ostatnio nową telewizję muzyczyną. Po pierwsze – najdziwniejsze; nie tylko nazywa się muzyczną ale i nawet muzykę puszcza (co w dobie obecnej ramówki MTV & Viva może dziwić pokolenie młodych z wypiekami na twarzy sledzących kolejne przygody siedemsnastolatka spotykającego się na randce z matką swojej być może przyszłej dziewczyny). I to nie byle jaką muzykę bo Stars TV jest tym czym miało być VH1. Czyli puszcza wszystkie te bity które takie dinozaury jak my słuchały w czasach podpierania ścian na szkolnych dyskotekach, pierwszych rozczarowań iż ten ładny chłopiec z ekranu telewizjora (ja wzdychałam niezmiennie do Jonathana Brandisa) nigdy się nie spotka z nami na romantycznym spacerze w parku. Oraz namiętnego zapłeniania kartek kolejnych zeszytów oznaczonych jako pamiętnik, głębokimi przemyśleniami na temat swojego nieszczęścia platonicznej miłosci oraz prób zrozumienia dlaczego nasza przyjaciółka poświęca nam mniej czasu od kiedy spotyka się z jakimś tam chłopakiem. Oglądając te teledyski dotarło do mnie, że jestem stuprocentowym dzieckiem lat osiemdziesiątych. Największy zachwyt wzbudzają we mnie te teledyski które powstały w końcówce lat 70 i trwały aż do samego początku lat 90. I to nie tylko muzycznie ale przede wszystkim stylowo. Wszechobecny oversize zestawiony z super obcisłą kiecką do czarnych rajstop, klasyczne szpilki, legginsy, podniesione włosy, dużo bizuterii i ozdób na swetrach na przykład, gorsety, wysoki stan, wysokie adidasy sporo ponad kostkę. Nawet stylówka z Dona Johnsona z Miami Vice mnie zachwyca. Sprany jeans, skóra, krótkie kurtki z szerokimi bo wypełnionymi poduszkami barami. Ach <3

Zestaw:

Bluza – sh/ futrzak – no name/ spodnie – Cubus/ Buty – CCC+DIY/ czapka – Kollana Fashion

11 comments

  1. noutmeg · Grudzień 17, 2012

    może Ty powinnaś w innych czasach się urodzić po prostu ;)

    • erill · Grudzień 28, 2012

      coś w tym jest Ci powiem :D

  2. Ki · Grudzień 17, 2012

    Kocham muzę z lat 80-90 :) I ekhem ekhem – skoro Ty jesteś dinozaurem, to ja jestem prababcią dinozaurów ;)
    PS. Czapka boska – mówiłam już?

    • erill · Grudzień 28, 2012

      a tam a tam :D Obie jesteśmy piekne, młode i wiecznie niepomarszczone,. Mówię CI :P
      hehe, dziekowac :D

  3. WPoszukiwaniuZaginionegoStylu · Grudzień 18, 2012

    Dzizas, wlasnie do mnie dotarlo jakim ja jestem przedpotopowo-kopalnianym dinozaurem…Modo `80, muzyko `80 i Donie Johnsonie – wracajcie!!!!!
    Futrzaku, jestes cudowny.. Pozdrawiam. ANka

    • erill · Grudzień 28, 2012

      hahahaha, ament!! :D

  4. Nettie · Grudzień 18, 2012

    to, że zachwyca Cię stylówa z Miami Vice to nic dziwnego – ich ciuchy są genialne!

    • erill · Grudzień 28, 2012

      ba! :D Jak się jarać to najlepszymi :D

  5. yoschimoto · Grudzień 20, 2012

    Miami Vice rulezzz… akurat wczoraj leciał remake z Colinem Farrellem i Jamiem Foxxem, też niczego sobie ;) Boski futrzak !!!! i i rude końcówki !!! ;)

    • erill · Grudzień 28, 2012

      No do mnie akurat ten remake nie przemawia w ogóle no ale popaczeć czasem można ;) Dzięki :)

  6. milex · Grudzień 20, 2012

    wiesz, że to lubię

Skomentuj

