400. Rzeczy niezmienne :)

Strasznie fajny jest to stan gdy coś; mimo upływu lat; nie ulega zmianom. I to nie dlatego, że jest sztywne i niczym krowa poglądów swoich nie zmiania ale dlatego, że na pewnym etapie wobec pewnych ludzi nie zmieniamy się w ogóle. I tak wiem, że po latach można spotkać się z człowiekiem bliskim z którym wiąże nas bogata dość historia życia z pewnego etapu i mimo braku codziennego kontaktu przy spotkaniu rozmawiać ze sobą tak jakby widziało się wczoraj. Lubię :)

Z rzeczy bardziej przyziemnych i bardziej czytelnych dla więcej niż trzech osób dorwałam w końcu płyty pani Chodakowskiej. Tak; to ta pani co w miesiąc wyczynia cuda z brzuchami przy pomocy filmów dvd i 40 minutowych cwiczeń przed telewizjorem. Zobaczymy jak będzie i czy w ogóle będzie bo gdyż doświadczenie pokazuje, że na moim ciele mieśnie widać odrobinę w kierunku praktycznie wcale mimo iż je posiadam wbrew pierwszemu wrażeniu ;) Ktoś z Was trenował? Chce zacząć? Generalnie robi cokolwiek z sobą? Czy tylko ja mam zrwywy zimowo jesienne że mnie fascynuje sport i fitnessy a latem i pod koniec wiosny generalnie nie robiłabym nic innego poza spaniem i piciem mrożonej kawy ;)

btw. Leggi NIE SĄ w galaktykę!

https://lh3.googleusercontent.com/-lkLfmbJpT28/ULu_-1aEKcI/AAAAAAAAC58/i30CYI5LQqQ/s512/ERILLSSTYLEmaff-09978.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-rg3uOnzGwhE/ULvAAIA62vI/AAAAAAAAC6E/6x26_t9tf5Y/s640/ERILLSSTYLEmaff-09981.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/-ssG7wPtfiKY/ULvABFPkKvI/AAAAAAAAC6I/HnwHpUNPZx8/s512/ERILLSSTYLEmaff-09984.jpg

https://lh3.googleusercontent.com/-1x8m0irYupM/ULvAJ7nsSmI/AAAAAAAAC6U/vV_tfG5z2aA/s512/ERILLSSTYLEmaff-09977.jpg

https://lh5.googleusercontent.com/-XYMWSHlLBYo/ULvAKhiLKkI/AAAAAAAAC6c/02ZuVcTbB2M/s512/ERILLSSTYLEmaff-09983.jpg

https://lh3.googleusercontent.com/-5W-UfUjuQlg/ULvALk4Zh0I/AAAAAAAAC6k/p-TXHiv-ycU/s640/ERILLSSTYLEmaff-09985.jpg

https://lh5.googleusercontent.com/-c1oFYOUWtng/ULvAMZ8Ec8I/AAAAAAAAC6o/iDp3RCM1QrQ/s640/ERILLSSTYLEmaff-09986.jpgZestaw:

Czapka – StaffByMaff/ Kurtka – F&F/ Sweter, leggi – H&M/ Buty – DeeZee

11 comments

  1. Isa · Grudzień 2, 2012

    ja lubiem bardziej :* :D

  2. Autrement Quotidienne · Grudzień 2, 2012

    Względem sportu mam identycznie :D Strasznie podoba mi sie kurtkaa <3

  3. noutmeg · Grudzień 2, 2012

    chyba nie tylko Ty, stawiam na temperature, wiadomo że jak jest gorąco to człowiekowi nic się nie chce ;)

    • erill · Grudzień 7, 2012

      Ja stawiam tez że jak jest jasno ;))

  4. Made Of Tears · Grudzień 3, 2012

    świetny look! bardzo podoba mi się Twój blog =]

  5. Kathy · Grudzień 3, 2012

    bardzo mi się podoba!!! buty obłędne!

  6. Sonia · Grudzień 3, 2012

    Jak ćwiczenia zadziałają to daj znać – też się zmobilizuję. Na razie jestem zimowym misiakiem-pasibrzuchem ;)

    • erill · Grudzień 7, 2012

      Damn it mam tydzień obsuwy przez zęba bo nie jestem w stanie ćwiczyć :/

  7. yoschimoto · Grudzień 4, 2012

    Ja z kolei jestem fitnesiarą – psychopatką ;) Niestety, cudów nie ma, efekty wymagają ciężkiej pracy i jakoś końca tej pracy nie widać, zawsze mogłoby być lepiej i tak w kółko ;((( Ale niektóre płyty DVD dają radę, dorobiłam się kilku z dodatków do SHAPE’a i są całkiem niezłe, sama Chodakowska zresztą tez jest git ;)
    P.S, fajny zestaw i całe szczęście nie galaktyka ;))))))
    pozdrawiam ;)

    • erill · Grudzień 7, 2012

      No wiesz ja na cuda przestałam liczyć jak kiedyś wpadłam w fazę przejdę na dietę będę taka szczupła jak w czasach gdy mialam lat 17 ;) Od kiedy chodzę regularnie na zajęcia wiem już że żeby coś osiągnąć totrzeba ćiwczyć i to regularnie i sobie nie odpuszczać :) Póki co jestem na etapie bardziej umieć niż wyglądać ale chyba fajnie umieć i przy tym wyglądac stąd też pomysł na chodakowska :) Dzięki :)

Skomentuj

