398. Sport’y ;)

Posiadanie własnego, rozpoznawalnego i charakterystycznego stylu fajna rzecz podobno. Że ja go nie mam to akurat nic szczególnie odkrywczego i nie trzeba mi o tym specialnie mówić. No chyba, że ktoś ma tak wielką potrzebe uświadomienia mi rzeczy oczywistych to feel free. W końcu w wolnym kraju jesteśmy każdy sobie może nawet mówić, że ziemia jest okrągła i traktować to jako eurekowe wyznanie mimo, że wiemy o tym od tysiecy lat. W każdym razie. Z podziwem wielkim od lat obserwuje blogi w których dziewczyny prezentują swój styl który rozpoznałabym wszedzie. Z nieskrywanym szacunkiem patrzę jak ktoś z tych samych elementów garderoby kontstruuje ciekawe zestawienia które się nie nudzą mimo, że zawierają te same rzeczy w trochę innych konfiguracjach i z innymi dodatkami. Z jeszcze większym podziwem traktuje osoby które pojawiając się jako nowe w blogosferze dodają do niej coś innego, świeżego nie zaś odtwórczego, potwrzającego najpopularniejsze trendy i postaci gdzie każdy zestaw przypomina konkretną blogerkę i nie zawiera w sobie nawet krzty własnej inwencji poza inną buzią. Na etapie ataku klonów z przyjemnością oglądam i czytam blogerki które nie tylko mają coś fajnego na sobie ale i w sobie. Łapię się na tym, że odwiedzam często blogi które leżą całkowicie obok mojej estetyki ale które uwielbiam czytać i bez względu na to czy zawierają zdań czterdzieści czy trzy, czy jedną notkę można podzielić na trzy tomy, czy też przeczytać przy jednym kęsie czekolady mlecznej.

Zestaw:

Spodzien – House/ Bluza – sugarpills/ Buty – czas na buty/ płaszcz – Auchan/ Czapka – KollanaFashion

 

7 comments

  1. kcomekarolina · Listopad 27, 2012

    swietne zdjecia! ech -podpisuje sie pod tym postem! ;)

    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

  2. Autrement Quotidienne · Listopad 27, 2012

    Świetne zdjęcia i bardzo podoba mi stylizacja, buty świetnie wyglądają do całości ! :)

  3. Malko · Listopad 28, 2012

    Wyglądasz rewelacyjnie!! Ja mam podobne odczucia do Twoich. Też zaglądam w miejsca, które różnią się od innych. Takie blogi dają mi mnóstwo radosnych chwil i wiele inspiracji :)

    Pozdrawiam,

    Malko

  4. WPoszukiwaniuZaginionegoStylu · Listopad 29, 2012

    Nozesztywmordke, jak Ty nie masz wlasnego stylu, to juz nie wiem kto go ma?? Ale racja, w morzu blogosferowej papki sa tez i perelki.. Pozdrawiam.ANKA

    • erill · Listopad 30, 2012

      Ty no wiesz pewnie by sie ktoś znalazł ;))) znaczy ja uwazam, ze nie mam jakiegoś unikalnego i wyjątkowego po prostu :)

  5. ots · Grudzień 2, 2012

    te spodnie są okropne

  6. CoffeeAndWine · Grudzień 2, 2012

    Boskie zdjęcia i zestaw! :)

Skomentuj

