397. Golden hour :)

Czytam w sieci ogrom poradników o tym co zrobić by Twoja szafa nie miała na drugie imię Niagara w momencie gdy ją otwierasz. Albo Arka Noego; gdy po latach dokopujesz się do sukienki którą kupiłaś dwa lata temu specjalnie na święta; po czym poszłaś w ulubionej spódnicy i bluzce która akurat wpadła Ci w ręce w momencie gdy i tak spóźniona próbowałaś odziać na siebie cokolwiek co nie jest tiszertem, legginsem, ewentualnie bluzą sportową w jakich zwykłaś witać każdy dzień, noc i kolejny poranek. Mimo, że za każdym razem solennie obiecuje sobie nie kupować rzeczy niepotrzebnych oraz ich nie gubić i tak po roku czasu odnajduję lubiany sweter. Wtedy przypomina mi się jak bardzo mi go brakowało mimo, że przez okrągły rok nie zaświeciła mi się nawet najmniejsza lampka dotycząca tego gdzież mógł się podziać bo fajnie byłoby go ubrać. Logiczne, nie? Jednocześnie odziewając go dzisiaj nie wyobrażam sobie założyć cokolwiek innego. Tym bardziej logiczne. Obawiam się, że moja szafa absolutnie nigdy nie osiągnie statecznego stanu niepełności po brzegi, oraz momentu w którym dokładnie wiem co w niej mam i nic mi się w niej nie zapodziało. Też tak macie czy tylko ja jestem takim recydywistą „teraz będę kupowała mniej a przy corocznym sprzątaniu szafy oddaje dwa 120 l wory ciuchów”?

Zestaw:

Sweter – sh/ Spodnie – H&M/ buty – allegro/ Płaszcz – Auchan/ Czapka – TheMode/ Zegarek – nodo/ Biżut – Maja Racka

23 comments

  1. affection · Listopad 25, 2012

    szczerze? nic zachwycającego. już wszystko starasz się robić na siłę, a to nie o to w tym chodzi. trzeba mieć poczucie smaku, a Ty go zdecydowanie nie masz.

    • erill · Listopad 26, 2012

      Nie, nieszczerze proszę :D Dzieki wielkie za tak konstruktywny komentarz, tyle wniósł w moje bezsmakowe życie szafowe :)

      • kaczaniak · Listopad 26, 2012

        zgodze się z komentarzem affection. wszystko na siłe, bez smaku i gustu…coż nie każdy się nadaje

      • erill · Listopad 26, 2012

        Nie każdy się nadaję do wygłaszania merytorycznych opinii ale jak widać nie jest to żadną przeszkodą więc czemu brak smaku/gustu miałby być w odziewaniu się? :D

  2. Kasiorra · Listopad 25, 2012

    robisz na mnie wrażenie, nie umie tego opisać, ale może napisze prosto, mi się zestaw naprawdę podoba!:D

    • erill · Listopad 26, 2012

      łał, dziękuje bardzo za tak miłe słowa :)

  3. HELENA · Listopad 25, 2012

    Lubię lekkość z jaką piszesz i dystans. Zestaw też lubię, nie ukrywam, że minus buty. Chociaż coś mi się tam ćmi, że może to m.in. dzięki nim robi się ciekawszy i godniejszy pokazania w sieci…sama nie wiem.
    Zakupoholizmom stop, OOO!

    • erill · Listopad 26, 2012

      No cóż, but wzbudza wiele emocji i rzadko pozytywnych u kogoś poza mną tak naprawdę ;) Zakupoholizm na szczęście mnie omija ale szafamamyzm mnie nie omija od lat. W tym roku kupiłam trzy rzeczy, resztę przytargałam z piwnicy i szaf mamowych. ;)

  4. M · Listopad 26, 2012

    Odważny i oryginalny zestaw :) Bardzo podoba mi się czapa ale buty są genialne. Na pierwszy rzut oka wydają się być kiczowate ale zdecydowanie w tym jest ich urok.

    • erill · Listopad 26, 2012

      Dzieki :D Jesteś moją pokrewną duszą w tym momencie bo odbierasz tą całość dokładnie tak samo jak ja :D

  5. Magg · Listopad 26, 2012

    A ja uważam że masz zbyt delikatną urodę na taki zestaw, a sweter ciut cię pogrubia (: W dodatku te buty…hmmm ale cóż, z drugiej strony jest oryginalnie i odważnie. Płaszcz z Auchan? Jest świetny! Mimo że nic innego mi się tu nie podoba, dobrze że starasz się eksperymentować. Pzdr. (:

  6. marta · Listopad 26, 2012

    mi sie zestaw podoba :) wiadomo mania na cwieki, wiec najbardziej ciekawi mnie czapka jest fantatstyczna ;) kontrowersje budzily buty ale mi sie wydaje ze byl to zabieg celowy wiec calosc jak dla mnie na plus :):)

  7. Fashion Split Personality · Listopad 26, 2012

    O takie złote buty raczej nie podejrzewałabym Ciebie – ale to dobrze :-) Przyciągają wzrok i nadają trochę innego tonu całej stylizacji. Czytam negatywne komentarze i ja się pytam: w czym się objawia tutaj Twój zły gust i smak ???!!! Co to znaczy ubierać coś na siłę ? Ktoś jej kazał to założyć czy jak ? Dziewczyny – jeśli już chcecie negować to niech to będzie konstruktywna krytyka, a nie rzucone hasła nie mające swojego rozwinięcia.

    • erill · Listopad 26, 2012

      Ale to są te same buty które miałam na faszjon łiku :) Tylko, że może wtedy przy złotych spodniach aż tak się nie rzucały w oczy :) Ja też nie wiem ale głęboko wierzę, że drogie anonimy mają jakieś szerokie zaplecze merytoryczne dotyczące zagadnienia ubierania się na siłe :D Tylko, że pewnie są tak zajęte nawracaniem innych zbłąkanych dusz bez smaku że nie miały czasu się nim podzielić :D

      • Fashion Split Personality · Listopad 26, 2012

        Rzeczywiście – spoglądam na fotkę z FW i miałaś je ! Qrcze – ale przy opcji ze złotymi spodniami są zdecydowanie mniej wyraziste niż przy czarnym dole. Chyba jednak wolę je w połączeniu z czernią :-) A co do zaplecza merytorycznego… ech, lepiej już nie będę komentowała ;-)

  8. aga · Listopad 27, 2012

    kolejny przykład na to że nawet jeśli ma się super ubrania to nic z tego! Nie umiesz się ubrać wszystko jest tak jakby z innej beczki brak gustu wyczucia smaku za wiele chcesz po kazać na raz przy takim typie urody i sylwetce to nawet nie wskazane…
    każda rzecz jest ok ale w połączeniu tragedia tytuł w poszukiwaniu gustu i smaku sam mówi za siebie ale wszystko przed tobą

    • erill · Listopad 27, 2012

      Pozostaje mi żyć z tą straszną świadomością podobnie jak Tobie pisać kolejne zdania bez kropek, przecinków i dużych liter w których niesiesz światło zbłąkanym duszom na ściezkach ich bezguścia :D

  9. eins und zwanzig · Listopad 29, 2012

    ojej, buty złote kozaki do takiego trochę ‚sflaczałego’ swetra? nieee… no ogólnie nie trzyma się to kupy. Trochę chyba za bardzo pofristajlowałaś nt pojęcia oryginalność :]

    • erill · Listopad 29, 2012

      Jak dla mnie ten zestaw nie jest w ogóle oryginalny, wręcz okresliłabym go nudnym. Zwykłe czarne rurki, oversizeowy sweter z wzorkami i złote buty. Nic tu nie ma a emocje normalnie jak na turnieju szachowym :D

  10. ots · Grudzień 2, 2012

    jak dla mnie próbujesz być modna . Masz parę fajnych rzeczy . Takie wcześniactwo troche próbujesz na siłę zrobić się modna!

    • erill · Grudzień 3, 2012

      nonono ;D

  11. noutmeg · Grudzień 2, 2012

    Erill mnie się coś wydaje że musiało się coś gdzieś zadziać, jakiś link „podaj dalej” musiał okrążyć ziemską kulę, bo takiego nagromadzenia hejtu to jeszcze tu nie widziałam :)
    jeśli zaś chodzi o moje zdanie to ja osobiście nie lubię połączenia srebrnych i złotych elementów, ale tu wszystko działa za sprawą swetra, tak sobie próbuję systematyzować i syntezować :)

    • erill · Grudzień 3, 2012

      Cholera wie tak naprawdę :D Ja myślę że to moje złote buty tak błyszczą w mroku bezstylowości że aż kilkoro mędrców musiało mnie uświadomić pod jednym z najbardziej nudnych zestawów ostatnich miesięcy jak bardzo jestem na siłe :P

Skomentuj

