392. Żeby nie było..

Im bliżej końca tym mniej mi się czasem chce. Czekam na moment przeskoczenia miedzy jeszcze a już. Kolejnym. Przed nastepnymi które mam wrażenie nie kończą się nigdy. Odbijam się od ścian ludzkich i pojąć nie mogę czasem czemu tak a nie inaczej. Dziwny to kraj nasz by w dniu radości i dumy widzieć tylko agresje i wstydzić się przed światem, że karnawał mamy z racami i pałkami policyjnymi, nie zaś z usmiechem i radością że oto my Polacy dumni z kraju i jego historii łączyć się chcemy na wspólnym spacerze. Znajdzie się zaraz oczywiście odpowiedź, że przecież takie zgromadzenia zawsze zmagensują jednostki torfopodobne ino ja mam czasem wrażenie, że Ci którzy owe pokazują i chcą je oglądać wcale tak bardzo nie odstają od tych zakominiarzonych ludzi. Generalnie chyba jestem już zmęczona. Ciężko mi z siebie wykrzesać bystry i niepozbawiony zmęczeniowego głosu zauważającego bardziej negatywny wpis. Z drugiej strony rano potrafię znaleźć w skrzynce takie maile, że po prostu chce mi się dalej. Tak na złość czasem innym którzy usilnie chcą butowć ludzi podobnych do mnie by udowodnić mi, że jestem od nich gorsza. Jakby uznanie inna nie wystarczało by wspólnie funkcjonować. Pilnie potrzebuję urlopu.

p.s. tak foty są stare. Tak sprzed kilku miesięcy.

8 comments

  1. Kathy · Listopad 11, 2012

    Rewelacja! Bluza genialna!!!

  2. Autrement Quotidienne · Listopad 11, 2012

    Świetna bluza ! < 3

  3. Sonia · Listopad 11, 2012

    Ja już przestałam się angażować…do tego doprowadziła ta cała brudna polityka! Mówiąc słowami poety: jacy oni wszyscy są małostkowi – aż rzygać się chce!
    A ponadto jesienny wiatr….jesienny wiatr…jesienny wiatr….spierdolił majstra z dachu.
    I tyle w tym temacie.
    Trzeba iść do przodu, robić melanż i się nie przyzwyczajać co nie?

    (ot i taki zlepek cytatów skąd inąd mi się zrobił…)

    A jakby co to ja stale jestem…tylko czasami gadać mi się nie chce

    • erill · Listopad 24, 2012

      Wiesz ja się też przestałam angażować, przestałam czytywać gazety, oglądac telewizje. Jedynym miejscem gdzie coś mnie uderza jest facebook na którego treść nie mam wpływu w pełni bo nie odpowiadam za to, że ktoś ma dzień pogadac o polityce ;) Mnie się czasem też nie chce i zaszywam się wtedy w domu ze swoja pracą ;) Przynajmniej patrzę na ładne rzeczy :D

  4. dzieckokwiatu · Listopad 12, 2012

    Takie ciepłe te twoje fotki, że aż temperatura na zewnątrz nie przeraża :)

    • erill · Listopad 24, 2012

      Może dlatego, że były robione we wrześniu kiedy było ciepło :P

  5. Mel · Listopad 13, 2012

    Tak wchodze tu czasem i nie moge zlapac Twojego stylu, mam wrazenie ze jest zlozeniem stylu paru osob ktore juz widzialam. Wiesz nie obraz sie, wiadomo ze niektorzy mowia, ze „jak nie masz nic milego do powiedzenia to siedz cicho”, ale ja osobiscie uwazam ze mowienie swojego zdania jest zawsze dobre.. Po prostu juz to wszystko widzialam, chyba rzeczywiscie ciagle szukasz tego swojego stylu. Widzialam Cie na otwarciu Deezee we Wro i niestety, jedyne co sie wyroznialo to ta czapka ktora i tak Maff co chwile nosi i ktora w polaczeniu z jej niebywala uroda, wyglada o wiele lepiej niz u Ciebie. W sumie i tak tu czasem wpadam, wiec chyba jednak czyms mnie ciekawisz, moze jednak zrobisz jakis progres.

    • erill · Listopad 24, 2012

      Może dlatego, że go nie mam :) Nie szukam jedynego i niepowtarzanego stylu tylko takiego w którym ja czuje się dobrze :) I w 95% właśnie takie stylizacje pokazuję na blogu. Nie jestem w żaden sposób odkrywcza, fascynuje się i inspiruje wieloma osobami, w tym też Maff :) I próbuje to z mniejszym lub większym sukcesem przetwarzać po swojemu :) A skoro tu wracasz to chyba jednak mimo wszystko gdzieś to co pokazuje nie jest aż tak nudne ;) Pozdrawiam :)

Skomentuj

