391. Płaszcz z drugiej strefy cenowej ;)

Czyli trochę PRLowskich inspiracji odzieżowych ;) No nic tylko dodać charakterystyczny granatowy beret z antenką i można mieszkać na Alternatywy 4, stać w kolejce po cukier by mierzyć zawartość cukru w cukrze ;). Z lekka się tylko kolorowość pod spodem nie zgadza ale któż by się tam detalami przejmował. W ogóle dostrzegam w sobie dość interesujące zjawisko że im dalej w zimowe i badylowe miesiące tym u mnie… hmmm.. na mnie laduje więcej kolorowych swetrów i innych odzień. Latem mogę chodzić na biało, beżowo albo w zasadzie szaro ale jak tylko następuje okres depresjowych miesięcy gdzie człowiek irytuje się na wszystko bardziej bo słońce wychodzi raz na dekadę miesiąca miast raz na dekade się zasłonić ja się najlepiej czuje w papugowym wydaniu. Jestem taka zewnątrz sterowna.

Zestaw:

Płaszcz, sweter – vinatge/ legginsy – szafomania/ buty – Sequinshsoes/ komin – Auchan

10 comments

  1. Autrement Quotidienne · Listopad 8, 2012

    Uwielbiam takie połączenia, wyglądasz super !! :)

    • erill · Listopad 11, 2012

      Dzięki :)))

  2. Adam · Listopad 8, 2012

    Piękny zestaw :) Znakomite leggi :)

    Adam

    • erill · Listopad 11, 2012

      dziękuje :)

  3. vintage foxy · Listopad 8, 2012

    uwielbiam takie vintage perełki! ♥
    piękny sweter

    • erill · Listopad 11, 2012

      ja też :D Dziękuje :)

  4. aga · Listopad 9, 2012

    ooo, ja chcę te legginsiory!

    • erill · Listopad 11, 2012

      Juz ich nie ma. Kupiłam jak były ostatki wyprzedażowe :(

  5. Kathy · Listopad 9, 2012

    Płaszcz świetny, ale sweter bije wszystko! :)

    • erill · Listopad 11, 2012

      ja sie nie mogę zdecydowac co wolę bardziej :D

Skomentuj

