388. Złoto co się nie świeci ;)

Generalnie to jest tak, że w momencie gdy najbardziej potrzebujesz działającego jakiegoś sprzętu on postanawia akurat udać się na urlop albo emeryturę. Podobnież zresztą sprawa ma się z mózgiem który w weekend funkcjonował mi na normalnym falach dzisiaj zaś ogranicza się do „lubie masło, jedna owca druga owca, krowa, żółw, czapka, ikeaa, eeeee makareeenaaaa” . Ale za to fotki mam ładne, o ;)

Zestaw:

Koszulka – vintage/ Spodnie – Orsay/ Buty – Sekłinszus/Czapka – Hustla/ zegarek – nodo

18 comments

  1. allabouteve · Październik 22, 2012

    masz figure do takich stylizacji, oj masz:)

  2. gefanka · Październik 22, 2012

    Bombardujesz złotem… jeszcze trochę i się przekonam;)

  3. Dominika · Październik 22, 2012

    Ty fotki to masz ZAWSZE fajne!

  4. Daria · Październik 22, 2012

    o, widziałam to już na modnej polce ;d ŚWIETNIE!

  5. Klamoty · Październik 22, 2012

    Co racja to racja. Ładne :)

  6. Kathy · Październik 22, 2012

    Rewelacja! :)

  7. WPoszukiwaniuZaginionegoStylu · Październik 23, 2012

    Ej no kobito zaloz cos na plecy, bo u mnie pada wlasnie i zimno jakos i jak ogladam te Twoje nagie, piekne skadinad, ramiona, to mam dreszcze..A moze to nie z zimna…? Taa, zdjecia piekne, choc i co do mozgu, po wpisie wnoszac, nie mialabym wiekszych zastrzezen:) Pozdrawiam. ANka

    • erill · Listopad 1, 2012

      Tego dnia było tak gorąco, że nawet te odkryte ramiona nie dawały rady, a ledwo słońce zaszło to chwaliłam boga ra ze zapakowałam rano bluzę z futrem bo bałwana by wynosili z tego miejsca a nie Erillka ;)))

  8. Angua · Październik 23, 2012

    Fajne, wesołe fotki, optymistycznie ;)
    Ja z mózgiem zawsze tak mam w poniedziałki, to normalne.

    • erill · Listopad 1, 2012

      ja mam tak z mózgiem zawsze jak się nie wyspię ;))) Dzięki :)

  9. boguslava-b · Październik 23, 2012

    moje ulubione połączenia zdolna i piękna:*

  10. Ava Valk · Październik 23, 2012

    Jak pięknie i radośnie, jesień urzeka.

  11. babooshki · Październik 23, 2012

    Świetnie to zestawiłaś, dziś kupiłyśmy sobie identyczne spodnie ;p

  12. UrbanBeings · Październik 25, 2012

    świetnie wyglądają te spodnie w sportowej stylizacji!

  13. miss · Październik 31, 2012

    To uliczka koło stadionu olimpijskiego? :)

    • erill · Listopad 1, 2012

      Nie :) To Karłowice :) Boczna Kasprowicza :) Ale fakatycznie rejony podobne do Sępolna :)

  14. erill · Listopad 1, 2012

    Dzięki serdeczne za komentarze :)

Skomentuj

