387. The sky is blu ;)

Ależ ja jestem światowa, mam tytuła po anglese. Chyba nawet udało mi sie bez błędu garmatyczno logicznego :D Generalnie jako iż pożeganłam lato wpisem poprzednim ono w chwale i deszczu postanowiło powrócić i dlatego w połowie października mamy tak na przykład stopni 20 (w ramach sprawiedliwości świata i tego, że w lipcu bywało 15) i ja nie do końca wiem ile wartw należy na siebie odziać by rozodziać się do takiej która będzie pasowała do temperatury panującej za oknem w danej chwili. Nic to cieszmy się słoćem bo za chwile przyjdzie mój ukochany badylowat i będzie zimno, mrocznie i bezliśćnie. Koncząc swój boagty merytorycznie i wątkowo elaborat znów musze uprzedzić że mam dużo fotków bo nie mogłam zdecydować. Cóż. Narcyzm ;)

A na koniec dam Wam głosa który mnie ocenie prześladuje ;) jakby kto miał ochotę na coś nowego dzwiękowego :)


Zestaw:

Bluza – sugarpills/ Sukienka – noname/ Buty – Sequinshoes/ Czapka, biżut – TheMode/ Zegarek – nodo

11 comments

  1. kcomekarolina · Październik 18, 2012

    that is so cool!

    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

  2. Kathy · Październik 18, 2012

    rewelacja!!!

  3. \/ · Październik 19, 2012

    Sugeruję, by się Pani najpierw nauczyła pisać poprawnie i nie dokonywała takiego bełkotu językowego, bo jest to bardzo męczące dla czytelnika

    • erill · Październik 23, 2012

      Dziękuje serdecznie za sugestię. Pozwolę sobię ją absolutnie zignorować gdyż od trzech lat piszę w takim samym bełkoczącym stylu i tylko ktoś kto wpada tu na chwile by podzielić się swoją mądrością bez której zapewne ja nie byłabym w stanie egzystować tego nie potrafi zrozumieć i usiłuje mnie nawracać na swoją scieżkę podczas gdy ja mam swoją. pozdrawiam :)

  4. allabouteve · Październik 19, 2012

    ta bluza jest genialna :O świetnie!

  5. mosikaa · Październik 19, 2012

    masz cudowne zestawy!

  6. J. · Październik 20, 2012

    A cóż to jest za rękawiczka? Skąd ona? :O *-*

    • ladysport · Październik 21, 2012

      Rękawiczka i kociak – super:)

      • erill · Październik 23, 2012

        Rękawiczka jest z TheMode :) Link do sklepu jest w opisie zestawiu :) Polecam generalnie :)))

  7. erill · Październik 23, 2012

    Dziękować bardzo serdecznie za komentarze :) Thnx 4 comments :)

  8. Vaness Fashion · Listopad 17, 2012

    uwielbiam te kolory!
    Przy okazji Creepersy są cudne <3

Skomentuj

